مدیرعامل فولاد هرمزگان در سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم :افزایش هم‌افزایی و استفاده از آخرین نوآوری‌ها در سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم / اولین تولیدکننده فولاد سبز در ایران خواهیم شد
دکتر معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان در سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم گفت: با همت همکاران و کارگران (هرمز)، تاکنون ۳۸ رکورد به ثبت رسانده‌ایم. در این سمینار از آخرین یافته‌های داخلی و بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری اطلاع خواهیم یافت و از اخرین تکنولوژی به‌روز برخوردار خواهیم شد.

به گزارش  چیلان ، دکتر معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان در سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم گفت: با همت همکاران و کارگران (هرمز)، تاکنون ۳۸ رکورد به ثبت رسانده‌ایم. در این سمینار از آخرین یافته‌های داخلی و بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری اطلاع خواهیم یافت و از اخرین تکنولوژی به‌روز برخوردار خواهیم شد.

وی با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های فولاد هرمزگان و همچنین ثبت رکوردهای جدید بسیار تأثیرگذار بوده است، افزود: ما در دومین کنفرانس فولادسازی دستاوردهای خوبی را داشتیم و حاصل آن را طی دو سال گذشته شاهد بوده‌ایم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه با ارسال ۱۱۰ مقاله به سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته گری مداوم بیانگر بار علمی بالای این کنفرانس بین المللی است، تصریح کرد: قطعاً با استفاده از هم افزایی و ارتباطاتی که در این کنفرانس ایجاد می‌شود از آخرین تکنولوژی‌ها برخوردار خواهیم شد.

فولاد هرمزگان اولین تولیدکننده فولاد سبز در ایران خواهد شد

وی گفت: دو مگامدول تولید آهن اسفنجی در فولاد هرمزگان و ستاره سیمین هرمز، با تکنولوژی روز دنیا در حال احداث است و اکنون پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی دارد. این پروژه ها برای اولین بار در جهان، ۳ محصول آهن اسفنجی به صورت گرم، سرد و بریکت را به طور همزمان تولید و ارائه می کند.

مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: با استفاده ۳۰ درصدی از هیدروژن در فرآیند این پروژه ها در فاز اول، فولاد هرمزگان اولین تولیدکننده فولاد سبز در ایران خواهد شد. همچنین تکنولوژی استفاده شده در این پروژه ها مصرف گاز در فرایند تولید فولاد را به حداقل ممکن می رساند.

وی تاکید کرد: قطعاً حاصل این کنفرانس برای همه صنعت ایران مفید خواهد بود تا از آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی روز دنیا برخوردار شوند.

وی در پایان تاکید کرد: برگزاری این کنفرانس توسط شرکت فولاد هرمزگان برای توسعه صنعت فولاد و آهن کشور بسیار تاثیر گذار است و امیدواریم برای تولید محصولات فولادی کیفی در ایران گام‌های اساسی برداشته شود.

2

تاریخ انتشار : ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴
شناسه مطلب : 58288
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی