سبقت عرضه آهن اسفنجی از تقاضای آن/نتیجه معاملات آهن اسفنجی در بورس کالا
امروز شنبه 22 اردیبشهت 1403، بورس کالا میزبان عرضه 185 هزار تن آهن اسفنجی بود که با توجه به ثبت تقاضای 0.8 برابری نسبت به عرضه، 64 درصد عرضه‌ها مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش    چیلان   ، امروز شنبه ۲۲ اردیبشهت ۱۴۰۳، بورس کالا میزبان عرضه ۱۸۵ هزار تن آهن اسفنجی بود که با توجه به ثبت تقاضای ۰.۸ برابری نسبت به عرضه، ۶۴ درصد عرضه‌ها مورد معامله قرار گرفت.

قیمت میانگین موزون هر کیلو آهن اسفنجی در معاملات اخیر نسبت به هفته گذشته ۱.۶ درصد کاهش داشت و به ۱۲۷۰۰ تومان رسید. قیمت میانگین موزون معاملات آهن اسفنجی در هفته گذشته ۱۲۹۰۵ تومان بود.

بیشترین حجم عرضه امروز آهن اسفنجی از سوی پارس فولاد سبزوار با ۲۵ هزار تن بود. بالاترین رقابت و قیمت امروز آهن اسفنجی هم مربوط به پارس فولاد سبزواربا میانگین ۱۲۷۶۲ تومان بود .

فولاد

خلاصه تحلیل    چیلان   :

تقاضا برای آهن اسفنجی در عرضه های امروز فقط ۸۰ درصد حجم عرضه بود! اتفاقی که آخرین بار در خرداد سال گذشته رقم خورده بود و در همه عرضه های این محصول از پاییز سال گذشته تاکنون، همواره حجم تقاضا بیشتر از عرضه بود که رقابت های بعضاً سنگین برای آهن اسفنجی را به دنبال داشت. آیا تداوم روند نزولی نسبت حجم معامله به عرضه آهن اسفنجی در هفته های اخیر به معنی پایان عطش فولادسازان برای تامین مواد اولیه است؟

اسفنجی

2

تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۴
شناسه مطلب : 60326
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی