ذوب آهن بیستون واحد نمونه استان کرمانشاه شد
در آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن از مهندس جهاندار شکری مدیرعامل مجتمع ذوب آهن بیستون به عنوان واحد نمونه صنعتی استان کرمانشاه در سال 1403تجلیل به عمل آمد.

به گزارش  چیلان ، در این مراسم که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با حضور محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، عبدالوحید محمدی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت و معدن استان، رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق بازرگانی استان، محسن دارابی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مدیران و فعالان اقتصادی کرمانشاه برگزار شد از صنعتگران و معدنکاران نمونه کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

شرکت مجتمع ذوب آهن بیستون شامل سه فاز است که فاز اول این مجتمع با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن شمش فولادی، توسط ریاست جمهور وقت در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ افتتاح گردید. فاز دوم با ظرفیت تولید ۱۵۰هزار تن آهن اسفنجی و فاز بعدی به منظور تولید ۱۲ مگاوات برق بر ساعت، در حال تکمیل می باشد و امید است در سال جاری به بهره­برداری کامل برسد.
محصول این مجتمع به عنوان ماده اولیه واحد نورد مورد استفاده قرار می­ گیرد و موجب شده از خروج سالیانه ۱۶۰ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شود. در راستای توسعه واحدهای نورد نیز برنامه­ هایی در دست مطالعه و بررسی است که به محض اقتضای شرایط، اجرایی خواهند گردید.

2

تاریخ انتشار : ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۰
شناسه مطلب : 61218
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی