مدیر عامل جدید مجتمع فولاد صنعت بناب معرفی شد
مدیرعامل جدید مجتمع فولاد صنعت بناب معرفی و مراسم تودیع و معارفه وی برگزار شد.

به گزارش  چیلان  به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، در مراسم معارفه مدیرعامل این مجتمع، ” محمدرضا ادریسی” به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این مجتمع معرفی شد.

مدیرعامل جدید مجتمع فولاد صنعت بناب با اشاره به اینکه منافع مجموعه به خود کارکنان بر می گردد، گفت: همه باید دست در دست هم بدهند تا این مجتمع که از ابتدای احداث آن قدم به قدم حضور داشته ام، به سرمنزل مقصود برسد.

محمدرضا ادریسی ضمن ابراز امیدواری نسبت به افزایش تولید این مجتمع در ماه های آتی افزود: کار و تلاش صادقانه محور فعالیت های این مجتمع خواهد بود.

در این آئین روشن رنجبر صباغ و قهرمان صمدی نیز به عنوان اعضاء جدید هیات مدیره و به ترتیب قائم مقام مدیرعامل و معاون مالی و اداری مجتمع معرفی شدند.

همچنین از تلاش های بابک علیزاده شهیر، مدیرعامل سابق مجتمع فولاد صنعت بناب و معاون مالی و اداری سابق این مجموعه قدردانی شد.

این مجتمع فعالیت خود را در چندین فاز از اواخر ۱۳۸۳ شمسی در زمینی به مساحت ۱۳۲ هکتار و در شهرک صنعتی بناب در آذربایجان شرقی با امکانات زیربنایی ایده آل شامل دسترسی به جاده اصلی، راه آهن، نیروگاه، خطوط انتقال گاز و آب آغاز کرد.

این مجتمع دارای ۲ واحد ذوب و ریخته گری فعال شامل فولاد صنعت شهریار (۱۳۸۹) و ذوب شاهین (۱۳۹۲) به ظرفیت اسمی ۶۰۰ هزار تن در سال است.

مجتمع فولاد صنعت بناب دارای هفت خط نورد گرم با توان تولید انواع میلگرد آجدار فولادی، تیرآهن، نبشی، ناودانی و مفتول آلیاژی با ظرفیت اسمی  ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تن است.

خطوط نورد این مجتمع در بخش خصوصی مقام اول و در میان تولیدکنندگان فولاد اعم از خصوصی و دولتی در بخش نورد مقاطع نیمه سبک و نیمه سنگین مقام چهارم کشور را داراست.

_mg_5709

2

تاریخ انتشار : ۳ بهمن ماه ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۶
شناسه مطلب : 10178
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی