پیش بینی تعدیل مثبت ۲۳۹ درصدی سود هر سهم فولاد کاوه جنوب کیش
فولاد کاوه جنوب کيش با نماد "کاوه" سود هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند خود را 207 ریال اعلام کرد که تعدیل 239 درصدی نسبت به سود پیش بینی شده سال مالی 95 دارد.

به گزارش  چیلان  براساس اطلاعات منتشر شده در سایت کدال، این شرکت با سرمایه ۷ هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را پس از کسر مالیات برای سال آینده ۲۰۷ رسال اعلام کرده درحالی که سود هر سهم سال مالی ۹۵ در آخرین پیش بینی ۶۱ ریال اعلام شده بود.

در گزارش آمار تولید و فروش یک ماهه مربوط به بهمن ماه ۹۵ این شرکت نیز آمده، میزان تولید شمش بیلت در بهمن ماه ۱۰ هزار و ۵۲۰ تن، آهن اسفنجی داخلی ۱۱۴ هزار و ۸۸۰ تن و شمش بیلت صادراتی ۶۴ هزار و ۶۷۴ تن بوده است.

همچنین آمار فروش بهمن ماه نشان می دهد، این شرکت ۹ هزار و ۳۲۷ تن شمش بیلت، ۱۱ هزار و ۷۸۴ تن آهن اسفنجی داخلی و ۶۴ هزار و ۶۷۴ تن شمش بیلت صادراتی فروخته است.

در مجموع یازده ماه هم فولاد کاوه جنوب کیش، ۳۴۹ هزار و ۸۹۵ تن شمش بیلت، ۸۹۹ هزار و ۵۰۷ تن آهن اسفنجی داخلی، ۲۱ هزار و ۹۹۸ هزار تن آهن اسفنجی صادراتی و ۲۰۲ هزار و ۶۴۲ هزار تن شمش بیلت صادراتی تولید کرده است که از این میزان ۲۸۸ هزار و ۱۵۴ تن شمش بیلت، ۲۰۴ هزار و ۱۰۷ تن آهن اسفنجی داخلی، ۲۱ هزار و ۹۹۸ هزار تن آهن اسفنجی صادراتی و ۲۰۲ هزار و ۶۴۲ تن شمش بیلت صادراتی فروخته است.

این آمارها درمقایسه با آمار دی ماه نشان می دهد در بخش تولید و فروش شمش، فولاد کاوه جنوب همان گونه که پیش بینی کرده بود به سمت صادرات پیش رفته و فروش صادراتی خود را افزایش داده است.

براساس اعلام مسئولان شرکت فولاد کاوه جنوب، صادرات این شرکت تا پایان سال قرار است به ۳۰۰ هزار تن برسد که از این میزان در کمتر از یک ماه مانده به پایان سال در بخش شمش ۲۰۲ هزار تن محقق شده است.

مهندس تقی ممتازان، معاون بازرگانی کاوه جنوب کیش پیش از این در گفت و گو با  چیلان ، از هدف نهایی فولاد کاوه جنوب برای صادرات ۸۰ درصدی محصولات خبر داده بود.

2

تاریخ انتشار : ۷ اسفند ماه ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲
شناسه مطلب : 11087
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی