مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش از دستاورد جدید این شرکت رونمایی کرد: اعطای نشان و تندیس ویژه تعالی HSE به کاوه جنوب کیش / SKS نخستین تولیدکننده شمش فولادی حائز نشان و تندیس ویژه تعالی HSE کشور
مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از موفقیت چشمگیر این شرکت در پنجمین دوره جایزه نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط‌زیست خبر داد و گفت: این شرکت برای نخستین‌بار در این رویداد حضور یافت و توانست با ارائه دستاوردهای برجسته خود، نشان دوستاره و تندیس ویژه تعالی HSE را در این جایزه کسب نماید.

به گزارش  چیلان ، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از موفقیت چشمگیر این شرکت در پنجمین دوره جایزه نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط‌زیست خبر داد و گفت: این شرکت برای نخستین‌بار در این رویداد حضور یافت و توانست با ارائه دستاوردهای برجسته خود، نشان دوستاره و تندیس ویژه تعالی HSE را در این جایزه کسب نماید.

محیط کار ایمن و سلامت، نیروی کار پویا و نوآور

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، «سید عباس حسینی» در جمع جمعی از مدیران شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با اعلام خبر فوق اظهار کرد: آغاز حرکت و رویکرد تحولی مجتمع فولاد کاوه در مسیر تعالی سلامت، ایمنی و محیط‌زیست با ریل‌گذاری هیئت‌مدیره شرکت در نخستین روزهای سال «مهار تورم، رشد تولید» کلید خورد؛ بر همین اساس، برنامه‌ریزی‌های مدیریتی ارشد مجموعه مورد پیگیری واحد تضمین کیفیت و تعالی سازمانی و همکاری واحد سلامت، ایمنی و بهداشت شرکت به مرحله پیاده‌سازی سیاست‌ها رسید.

عملکرد برجسته فولاد کاوه در زمینه سلامت، ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست

وی افزود: فرایندهای مقدماتی برای شروع ارزیابی‌های پنجمین دوره جایزه نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط‌زیست (SKS) از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ آغاز و در اواسط آبان ماه با اجرای فرآیند ارزیابی نهایی به مدت سه روز(شانزدهم تا هفدهم آبان ماه) پایان یافت. حسینی خاطرنشان کرد: نشان ویژه و جایزه تعالی HSE به شرکت‌ها و سازمان‌هایی اهدا می‌شود که در حوزه‌های سلامت، ایمنی و محیط زیست عملکرد برجسته‌ای داشته باشند و استانداردهای بالایی را در این زمینه‌ها رعایت کرده باشند. به گفته مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش، این جایزه با هدف تشویق شرکت‌ها به بهبود عملکرد در زمینه سلامت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست برگزار می‌شود.

SKS نخستین تولیدکننده شمش فولادی حائز نشان و تندیس ویژه تعالی HSE کشور

وی با اشاره به حضور شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در پنجمین دوره از جایزه نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط‌زیست برای نخستین‌بار، گفت: مجتمع عظیم  SKS توانست با تلاش شبانه‌روزی و جهادی پولادمردان کاوه، موفقیت قابل‌توجهی را به‌عنوان اولین شرکت فولادی تولیدکننده شمش فولادی در صنعت فولاد کشور با کسب این جایزه به دست آورد. حسینی اضافه کرد: این شرکت، در نخستین ارزیابی سالانه جایزه ملی تعالی ایمنی، بهداشت و سلامت با کسب امتیاز ۵۸۰ از ۱۰۰۰ امتیاز علاوه بر دریافت گواهینامه دوستاره در سطح تعهد به تعالی، مفتخر به تندیس نشان تعالی HSE نیز شد.

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش تصریح کرد: دستیابی به این دستاورد مهم، تجلی و تبلور عینی تلاش‌های پیوسته این شرکت در بهبود عملکرد سلامت، ایمنی و محیط‌زیست دارد و نشان می‌دهد که فولاد کاوه، از شرکت‌های سرآمد و پیشرو در زمینه رعایت استانداردهای بین‌المللی است. وی کسب این دستاورد را بیانگر عملکرد درخشان فولاد کاوه در اجرای استانداردهای ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست در محیط کار دانست و گفت: این موفقیت نه‌تنها به حفظ سلامت و ایمنی کارکنان کمک می‌کند، بلکه نماد عینی تعهد شرکت فولاد کاوه به امر مهم حفظ محیط‌زیست و سازماندهی مناسب عملیات کاری شرکت به‌ویژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بوده است.

فولاد کاوه در مسیر قله رقابت‌پذیری در تراز جهانی بر پایه اندیشه دانش‌بنیان، پیشرو در فولاد سبز

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب در پایان ابراز امیدواری کرد، کسب این جایزه برای سازمان فرصتی باشد تا از تجربیات و دانش خود در حوزه سلامت، ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست بهره‌برداری نماید و تداوم این روند در آینده، منجر به ارائه عملکرد برتر و حفظ استانداردهای بالا تا رسیدن به قله رقابت‌پذیری در تراز جهانی بر پایه اندیشه دانش‌بنیان، پیشرو در فولاد سبز شود.

2

تاریخ انتشار : ۸ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۱
شناسه مطلب : 56871
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی