فولاد هرمزگان در همایش تعالی سازمانی برگزیده شد
چهاردهمین همایش تعالی سازمانی تا لحظاتی دیگر برگزار می شود و فولاد هرمزگان در این دوره توانسته است جایزه سطح گواهی تعهد به تعالی را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار  چیلان ، شرکت فولاد هرمزگان در چهاردهمین همایش تعالی سازمانی موفق شد در سال اول حضورش در این همایش، جایزه سطح گواهی تعهد به تعالی را به خود اختصاص دهد.

شایان ذکر است، چهاردهمین همایش تعالی سازمانی، امروز ۹ اسفند در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد و ۷۱ سازمان و شرکت بزرگ کشور، در پنج بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی با انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی و به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود، متقاضی دریافت جایزه ملّی تعالی سازمانی می باشند.

طبق اخبار رسیده به دفتر  چیلان ، ۱۵شرکت برای سطح تندیس، ۳۰ شرکت برای سطح تقدیرنامه و ۲۶شرکت برای سطح گواهی تعهد به تعالی در فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت کرده اند.

پیش از این دکتر محمدعلی محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در نشست خبری مرتبط با همین همایش گفته بود، یکی از اهداف جایزه ملی تعالی سازمانی، رقابت پذیری بین سازمان ها و بنگاه ها برای اثبات شایستگی آنها است تا بتوانند در عرصه رقابت بین المللی حضور یابند و سهم کشور از اقتصاد جهانی را بگیرند.

تیم رسانه ای  چیلان  (انجمن تولیدکنندگان فولاد) این موفقیت را به مدیرعامل و سایر کارکنان شرکت فولاد هرمزگان تبریک عرض می کند.

2

تاریخ انتشار : ۹ اسفند ماه ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۱
شناسه مطلب : 11165
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی