فروردین ماه تاریخی فولاد هرمزگان با ثبت رکوردهای جدید تولید ماهیانه
جهش تولید فولاد هرمزگان در سال جهش تولید با ثبت رکورد های جدید در هر دو واحد فولادسازی و احیا مستقیم محقق شد و حد نصاب‌های جدیدی در تولید ماهیانه این دو واحد به ثبت رسید.

به گزارش  چیلان ، کارکنانواحد فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان موفق شدند در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برای نخستین بار حد نصاب جدیدی در تولید ماهیانه تختال فولادی از خود بر جای بگذارند و از ۱۶۰ هزار تن عبور کنند.
رکورد جدید ۱۶۱ هزار و ۱۰۹ تن به دست آمد. رکورد پیشین این واحد در آبان ماه سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۵۸ هزار و ۱۷۰ تن بوده است.
لازم به ذکر بوده واحد فولادسازی در ۲۴ فروردین ماه امسال نیز موفق به ثبت رکورد تولید روزانه شده بود.

همچنین تلاشگران واحد احیا مستقیم فولاد هرمزگان که سال ۱۴۰۳ را با ثبت چهار رکورد تولید روزانه آهن اسفنجی طوفانی آغاز کرده بودند، در پایان فروردین ماه موفق شدند ۱۷۰ هزار و ۳۰۰ تن آهن اسفنجی تولید کنند.

لازم به یادآوری است که رکورد پیشین این واحد دقیقا دو سال قبل در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۶۵ هزار و ۱۰۱ تن آهن اسفنجی به ثبت رسیده بود.

پیام مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت رکوردهای فروردین ماه

عطاالله معروفخانی به مناسبت ثبت رکوردهای جدید ماهیانه تولید تختال فولادی و آهن اسفنجی با صدور پیامی این موفقیت را به کارکنان و ذینفعان شرکت تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

سلام علیکم
جهادگران فولاد هرمزگان در عرصه تولید در سالی که با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده، بار دیگر افتخارآفرینی کردند و با خلق رکوردهای بی‌نظیر در تولید محصولات نهایی، برگ زرین دیگری از حیات فولاد هرمزگان را ورق زدند.

حماسه آفرینی و رکوردهای ثبت شده تولید در بهار سال جهش تولید نشان از یک هماهنگی و همکاری عالی میان تمامی واحدهای ستادی و تولیدی می باشد که به تحقق شعار «ما می‌توانیم» منجر شده و نتیجه ای فراتر از استانداردهای تعریف شده رقم زده است.

اینجانب ثبت رکوردهای جدید را به کارکنان زحمت کش و ذی‌نفعان شرکت تبریک عرض نموده و امیدوارم با تامین به موقع انرژی و کاهش محدودیت‌ها در سال جاری بتوانیم شاهد رکوردشکنی‌های پی در پی و جهش خیره‌کننده در تولید فولاد هرمزگان باشیم تا سهمی کوچک در تحقق دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ((جهش تولید با مشارکت مردم)) و اعتلای نام ایران اسلامی داشته باشیم.

عطاالله معروفخانی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

2

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۶
شناسه مطلب : 59866
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی