شرایط ویژه برای فولادی ها در برج های دوقلوی کیش
طبق اطلاعیه ای که مجموعه برج هاي دوقلو كيش در اختیار چیلان قرار داده است، این شرکت در نظر دارد طی هفته آینده گردهمایی با شكوهي از فعالان اقتصادی و برترین های علمی کشور را در تهران برگزار کند و در این گردهمایی شرایط ویژه ای را برای فعالان صنعتی و معدنی به ویژه فولادی ها در جهت عرضه تعداد محدودی از واحدهای برج های دوقلوی کیش در نظر گرفته است.

به گزارش  چیلان ، بر اساس اطلاعیه مجموعه برج های دوقلوی کیش، برخی از شرایط ویژه فوق که شامل مزایایی همچون امکان تهاتر با تولیدات فولادی و یا تخفیفات استثنایی در خریدهای نقدی و اقساطی همراه با جوایز ویژه همچون یک جت اسکی برای هرواحد است، در زمان گردهمایی هفته آینده این شرکت به اوج خود می رسد.

همچنین قرار است از تعدادی از فعالان اقتصادی صنعتی و معدنی که در پروژه برج های دوقلوی کیش مشارکت کرده اند، با حضور برخی مسئولین کشوری قدردانی شود.

در اطلاعیه این مجموعه همچنین اعلام شده که در گردهمایی مذکور، علاوه بر فعالان اقتصادی، تعدادی از نخبگان عرصه تولید و تجارت کشور، برخی از سفرای خارجی و هنرمندان و ورزشکاران مشهور نیز حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است کیش به تازگی میزبان شرکت توتال گردیده و البته با در پیش بودن قراردادهای دیگر نفتی بین المللی آینده ای درخشان را در پیش دارد.

در اطلاعیه مجموعه برج های دوقلوی کیش همچنین به محدود بودن تعداد واحدهای قابل عرضه اشاره شده و مهلت ثبت نام تا پایان روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه اعلام شده است. همچنین با توجه به شرایط خرید عالی و تخفیفات ویژه برای فولادی ها جهت سرمایه گذاری در جزیره زیبای کیش و با توجه به محدودیت ظرفیت  این گردهمایی ، متقاضیان می توانند جهت اخذ دعوتنامه و هماهنگی های لازم با شماره های ۷۵۰۲۶-۰۲۱ و یا  ۰۹۱۲۵۵۳۶۰۰۳ تماس حاصل فرمایند.

2

تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹
شناسه مطلب : 14487
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی