چیلان گزارش می دهد:تولید فولاد میانی در ۸ ماهه اول ۹۶ به بیش از ۱۴ میلیون تن رسید
براساس گزارش انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تولید فولاد میانی فولادسازان کشور در 8 ماهه امسال از 14 میلیون و 149 هزار تن رسید که رشد 15 درصدی را نشان می دهد.

به گزارش  چیلان ، براساس گزارش انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تولید فولاد میانی در ۸ ماهه سال ۹۵ بالغ بر ۱۲ میلیون و ۳۱۱ هزار تن بود.

از میزان ۱۴ میلیون و ۱۴۹ هزار تن فولاد میانی تولید شده سهم اسلب ۶ میلیون و ۶۲۲ هزار تن و سهم بیلت و بلوم ۷ میلیون و ۵۲۷ هزار تن است. بررسی این آمار حاکی از رشد ۱۶ درصدی در تولید بیلت و بلوم و ۱۳ درصدی در اسلب می باشد.

رشد ۹ درصدی محصولات فولادی به ۹ درصد رسید

آمارهای تولید انجمن فولاد نشان می دهد، تولید محصولات فولادی در ۸ ماهه اول امسال به ۱۳ میلیون تن نزدیک شد درحالی که در سال گذشته ۱۱ میلیون و ۹۱۵ هزار تن بود و این یعنی رشد ۹ درصدی در تولید محصولات فولادی.

گفتنی است، تولید تیرآهن و میلگرد همچنان افت را شاهد هستند به گونه ای که تولید تیرآهن با افت ۴ درصدی مواجه شده و میلگرد ۹ درصد کاهش را نشان می دهد. در ۸ ماهه امسال ۶۶۵ هزار تن تیرآهن، ۴ میلیون و ۱۰۲ هزار تن میلگرد، ۵ میلیون و ۸۷ هزار تن ورق گرم، یک میلیون و ۵۷۲ هزار تن ورق سرد و یک میلیون و ۱۴ هزار تن ورق پوششدار تولید شده بود. رشد تولید ورق پوششدار و سرد چشمگیر بوده و به ترتیب به ۴۴ و ۳۴ درصد رسیده بود. رشد تولید ورق گرم هم در این مدت ۸ درصد بود.

تولید آهن اسفنجی به ۱۵ میلیون تن نزدیک می شود

براساس گزارش انجمن فولاد تولید آهن اسفنجی کشور در ۸ ماهه اول امسال ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تن بود درحالی که در مدت مشابه سال قبل ۱۱ میلیون و ۹۶۳ هزار تن بود. رشد تولید آهن اسفنجی ۲۲ درصد اعلام شده است. گفتنی است این رشد تولید ناشی از راه اندازی و وار مدار تولید شدن طرح های فولاد استانی است.

23 41این خبر در روزهای آینده تکمیل شده و حاوی آمارهای تفکیکی از واردات، صادرات، مصرف ظاهری و سهم هر یک از این بخش ها از آمار ۸ ماهه و همینطور روند قیمت داخلی و خارجی میلگرد، شمش، ورق و اسلب است…..

2

تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۹
شناسه مطلب : 15813
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی