آغاز فعالیت بزرگترین ریفرمر فولادی خاورمیانه با کاتالیست های شرکت نفت و گاز سرو
همزمان با عید سعید فطر، بزرگترین ریفرمر فولادی کشور و منطقه خاورمیانه در مجتمع توسعه آهن و فولاد گل گهر آغاز به فعالیت نمود.

به گزارش  چیلان ، ریفرمر کوثر مجتمع گل گهر که ظرفیت ۲ میلیون تن دارا است، در سال گذشته با کاتالیست های ایرانی شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو بارگذاری گردید که پس از انجام تست های پیش راه اندازی در هفته جاری در مدار تولید قرار گرفت.

امیر هومن کریمی وثیق مدیرعامل شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو در گفتگو با  چیلان  این موفقیت را به مدیران و متخصصان شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر و مدیرعامل مجموعه تبریک گفته و اعلام نمود: مسیر رو به رشد خودکفایی و بومی سازی کاتالیست های مورد استفاده در صنعت فولاد توسط شرکت نفت و گاز سرو در سال جاری با سرعت بیشتری در حال انجام است که در حال حاضر بیش از ۳۵ درصد از فولاد کشور با کاتالیست های تولیدی شرکت نفت و گاز سرو در حال فعالیت بوده و با هدف گذاری های انجام شده این مقدار تا سال ۱۳۹۹ به بیش از ۸۵ درصد خواهد رسید.

گفتنی است، شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو به عنوان پیشگام تولید کاتالیست صنایع فولاد، پتروشیمی و پالایش در ایران تاکنون موفق به تولید انواع کاتالیست های مختلف شده است که باعث گردید تا نام کشور ایران به جمع معدود کشورهای صاحب دانش فنی کاتالیست اضافه شود.

2

تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۶
شناسه مطلب : 18799
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی