کسری غفوری مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان شد
قرار بود با حکم هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان، برزو صالحی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب و جانشین عبدالرضا محمودپور در این سمت شود اما وی به دلیل منع بکارگیری بازنشستگان از این سمت استعفا داد و با موافقت اعضای هیئت مدیره شرکت، کسری غفوری مدیرعامل فولاد اکسین شد.

به گزارش  چیلان ، در حکم مدیرعامل جدید شرکت فولاد اکسین خوزستان آمده است: با عنایت به مصوبه هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین در دویست و چهل و یکمین جلسه در تاریخ ۲۷ شهریور ماه برزو صالحی به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان منصوب شد.

گفتنی است، محمود پور نیز از آبان ماه ۹۵ مدیرعامل فولاد اکسین شده بود و اکنون غفوری جایگزین وی در پست مدیریتی خواهد بود.

کارخانه فولاد اکسین در هفته گذشته قرارداد بزرگ تولید ۶۳ هزار تن ورق API را به منظور مصرف در خطوط انتقال انرژی منعقد کرد و به نظر می رسید انتصاب بروز صالحی بعد از امضای این قرار داد با هدف توانمندی بیشتر این شرکت برای تحقق اهداف اقتصادی و تنظیم بازار کشور صورت گرفته اما قانون منع بکارگیری بازنشستگان سبب شده وی از این سمت استعفا دهد. اکنون کسری غفوری سرپرست موقت این شرکت شده است.

صالحی پیش از این در شرکت فولاد دزفول و نیز سیال سازه لوله سازی اهواز به عنوان رئیس هیئت مدیره منشا تحولات اساسی و بسیار زیادی بوده و به همین دلیل پیش بینی می شود که اکسین خوزستان در مسیر توسعه به تولید محصولات ویژه ای دست پیدا کند. وی همچنین در سال ۹۴ مشاور مدیر‌عامل شرکت ملی فولاد ایران بود.

کسری غفوری هم به تازگی به گروه ملی صنعتی فولاد ایران رفته بود و سمت مدیرعاملی این شرکت را عهده دار شده بود.

شایان ذکر است فولاد اکسین خوزستان توانایی تولید ماهیانه ۲۰ هزار تن محصولات API مخصوص محیط ترش راداشته که معادل تولید سالانه ۲۴۰ هزار تن از این نوع ورق های استراتژیک خواهد بود.

amar1 15anjoman 5

2

تاریخ انتشار : ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۵
شناسه مطلب : 21068
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی