شرکت فولاد اکسین خوزستان چهارستاره شد
شرکت فولاد اکسین خوزستان موفق به کسب نشان سطح تقدیرنامه چهارستاره در جشنواره ملی تعالی سازمانی کشوری شد.

به گزارش  چیلان ،شرکت فولاد اکسین خوزستان موفق به کسب نشان سطح تقدیرنامه چهارستاره در جشنواره ملی تعالی سازمانی کشوری شد.

کریم ثابتی با اعلام این خبر، اظهار کرد: شرکت فولاد اکسین در سال ۱۴۰۲ موفق به دریافت این جایزه شد و از سطح سه ستاره به چهارستاره ارتقاء یافت.

مدیر سیستم ها و استراتژی سازمانی شرکت فولاد اکسین تشریح کرد: این مدل تعالی کشوری، چهارچوبی را برای سازمانهای تولیدی،خدماتی و صنعتی تعریف می کند که بر اساس آن دستورالعمل هایی برای رضایتمندی ذینفعال این شرکت ها و سازمان ها تعریف می کند و از این شرکت ها میخواهد در جهت این دستورالعمل ها، عمل کرده و نتایج پایداری را به دست آورند.

وی افزود: این مدل تعالی سازمانی شامل ۷ معیار است که ۳۳ زیر معیار و ۱۵۰ نکته راهنما را در بر می گیرد.سازمانهایی که در این جشنواره شرکت می کنند،این معیارها را مدیریت کرده و با کسب نتایج پایدار،اظهارنامه های مخصوصی را تکمیل می کنند. سپس در مرحله بعدی تیم ارزیابی جشنواره با حضور در کارخانه، این اظهارنامه و نتایج پایدار کسب شده را بررسی می کنند و در نهایت در پایان هر سال جشنواره برگزار شده و به شرکت های موفق در این زمینه در سه سطح تندیس و تقدیرنامه وگواهینامه جوایز و نشان ها اهدا می شود.

ثابتی با اشاره به ارتقای شرکت فولاد اکسین در رنکینگ امسال این جشنواره تصریح کرد: ما در شرکت فولاد اکسین برای کسب این عنوان، مفاهیم مدل تعالی سازمانی را هدفگذاری کرده و کمیته های راهبردی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت، این هدفگذاری را بررسی کردیم.

او با اشاره به تاثیرات این مدل تعالی سازمانی بر افزایش درآمدزایی، بیان کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان یک بنگاه اقتصادی با شاخص سودآوری ۱۰۲ درصد در سال جاری توانست جزو یکصد شرکت برتر از نظر درآمدزایی در کل کشور قرار گیرد.
مدیر سیستم ها و استراتژی سازمانی شرکت فولاد اکسین با اشاره به نقش موثر کلیه کارکنان، مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت فولاد اکسین در دستیابی به این اهداف و ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کارکنان و خانواده بزرگ فولاد اکسین تصریح کرد: حمایت های قاطع مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از برنامه ها و اهداف مدل تعالی سازمانی باعث شد که ما به این نشان مهم دست پیدا کنیم.یکی از اهداف این نشان،بحث کسب نتایج برجسته پایدار و رضایت ذینفعان که شامل کارکنان، مشتریان،تامین کنندگان، جامعه،مسئولیت های اجتماعی است.

ثابتی تشریح کرد: برای آینده برنامه ریزی های ما نیز بلافاصله شروع شده تا به سطح تندیس ارتقاء پیدا کنیم. در همین راستا سال آینده را سال پروژه های بهبود نامگذاری کرده ایم. تمام فاصله ای که تا دستیابی به تندیس را در پیش رو داریم،هدف گذاری، برنامه‌ریزی و تامین منابع کرده ایم تا هم به اهداف مدل تعالی دست پیدا کنیم و هم به تبع ان به تندیس دریافت کنیم. این یک گام به جلو برای ما محسوب می شود

او ادامه داد: ماحصل این تلاش‌های متوازن در همه حوزه های مرتبط از جمله درآمد، مشتریان، ارتباط با ذینفعان و درآمد زایی برای آینده به صورت پروژه های بهبود پیش بینی شده است.برای تامین منابع ابتدا باید هدفگذاری کنیم در همین راستا مدل کارت امتیازی به عنوان تعیین هدف ها را انتخاب کرده ایم.

مدیر سیستم ها و استراتژی سازمانی شرکت فولاد اکسین بیان کرد: بر اساس این مدل که اهداف آن ملموس و قابل ارزیابی است، نقاط قوت و ضعف و تهدیدها و فرصت های کارخانه را شناسایی کرده و بر اساس این مدل که بر مبنای خرد جمعی و با نظارت و مشارکت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت،هدفگذاری شده و تامین منابع صورت می‌گیرد.

اکسین 1

2

تاریخ انتشار : ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳
شناسه مطلب : 58964
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی