مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان خبرداد؛رکورد فروش ماهیانه فولاد اکسین خوزستان شکسته شد/فروش ۷۸ هزار تن ورق فولادی در یک ماه/تحقق ۱٠۹درصدی برنامه فروش ۹ ماه ابتدایی ۱۴٠۲/افزایش ۴٠درصدی فروش مستقیم نسبت به مدت مشابه سال گذشته
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از شکستن رکورد فروش ماهیانه محصولات اصلی در این شرکت خبرداد و گفت: میزان فروش محصولات اصلی شرکت فولاد اکسین در آذرماه سالجاری به ۷۸ هزار و ۸۵۳ تن رسید و برنامه فروش ۹ ماه ابتدایی ۱۴٠۲، با تحقق ۱٠۹ درصدی همراه شد.

به گزارش  چیلان ،مهندس علی محمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: میزان فروش ورق در آذرماه سالجاری به ۷۸ هزار و ۸۵۳ تن رسید و رکورد فروش ماهانه محصولات اصلی، با همت و تلاش کارکنان، پس از ۲ سال شکسته شد.

وی با بیان اینکه پیش از این، بهترین رکورد فروش ماهانه ورق در اردیبهشت ۱۴٠٠ و با فروش ۷۱ هزار و ۱٠۶ تن ثبت شده بود، افزود: امروز پس از ۲ سال، رکورد جدید با هفت هزار و ۷۴۷ تن بیشتر از رکورد قبلی به ثبت رسید که با رشد ۱۱درصدی نیز همراه شد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ با عنایت خداوند متعال و با همت و همدلی مثال‌زدنی مجموعه مدیریت و کارکنان، شاهد تحقق دستاوردها و رکوردهای متعددی در بخش‌های مختلف شرکت بودیم.

محمدی بیان کرد: علیرغم شرایط رکودی در بازارهای داخلی و خارجی، خوشبختانه رکورد فروش ماهیانه محصولات اصلی شرکت طی ۶ سال اخیر جابجا شد و از مجموع فروش ۷۸ هزار و ۸۵۳ تن در آذرماه سالجاری، ۷۱ هزار و ۳۱۱ تن در بازار داخلی و هفت هزار و ۵۴۲ تن در بازار خارجی عرضه شد.

وی در ادامه مطلب فوق، گفت: ارزش ریالی فروش آذرماه حدود ۱۷ هزار و ۴٠٠ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۵۳ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان همچنین تشریح کرد: کل فروش محصولات اصلی در ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴٠۲، حدود ۵۲۹ هزار و ۵۶۳ تن بوده که تحقق ۱٠۹ درصدی برنامه فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان در آن بازه زمانی را در پی داشته است.

وی در ادامه مطلب فوق، با اشاره به اینکه حدود ۷٠ درصد فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان به فروش مستقیم محصول اصلی مربوط می شود، عنوان کرد: میزان شاخص فروش مستقیم در ۹ ماه ابتدایی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال ۱۴٠۱، حدود ۴٠ درصد افزایش یافته است.

2

تاریخ انتشار : ۵ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۵
شناسه مطلب : 57507
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی