فوری: کشانی به چیلان خبر دداد:سهم بزرگ ۶۰ درصدی فولاد اکسین به خوزستان می رسد/ تفاهم نامه خرید ۶۰ درصد سهام اکسین با شستا امضا شد/ فولاد خوزستان ورودی برای خرید بلوک ۳۱ درصدی اکسین نداشت
فولاد خوزستان به دنبال سهام 60 درصدی فولاد اکسین می باشد و ورودی به مزایده سهام 31.6 درصدی این شرکت ددر 7 آبان ماه نداشته است.

محمد کشانی، مدیرعامل فولاد خوزستان در گفت و گو با  چیلان  درخصوص سهام فولاد اکسین گفت: سهام اکسین از سه بخش تقسیم شده است که ۳۰ درصد آن در اختیار صندوق بازنشستگی فولاد، ۳۰ درصد متعلق به شستا و ۴۰ درصد به گروه ملی تعلق داشت. به عبارت دیگر ۶۰ درصد سهام فولاد اکسین متعلق به وزارت رفاه می باشد.

وی افزود: بنا به دلایلی سازمان خصوصی سازی بلوک ۳۱.۷ درصدی گروه ملی فولاد را عرضه کرد اما فولاد خوزستان از همان ابتدا به دنبال سهام ۶۰ درصد متعلق به وزارت رفاه بود.

مدیرعامل فولاد خوزستان ادامه داد: تفاهم نامه مربوط به خرید این ۶۰ درصد سهم با مدیرعامل شستا به امضا رسیده و در هفته گذشته جهت قیمت گذاری ارسال و چنانچه قیمت گذاری صورت گیرد، فولاد خوزستان تملک ۶۰ درصد فولاد اکسین را خواهد داشت.

کشانی در خاتمه با تاکید دوباره این موضوع که فولاد خوزستان برای خرید بلوک ۳۱.۶ درصدی اکسین که ۷ آبان از سوی سازمان خصوصی سازی و به وکالت گروه ملی فولاد عرضه شده بود هیچگونه ورودی نداشته است گفت: فولاد خوزستان به دنبال سهام ۶۰ درصدی شستا و صندوق بازنشستگی فولاد است.

شایان ذکر است، فولاد مبارکه ۷ آبان ماه موفق به خرید بلوک ۳۱.۶ درصد فولاد اکسین به قیمت ۴۶۰ میلیارد تومان از طریق شرکت در مزایده سازمان خصوصی سازی شد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

2

تاریخ انتشار : ۹ آبان ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵
شناسه مطلب : 22128
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی