معاون خرید در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران: اولویت شرکت فولاد خوزستان، تامین مواد اولیه از داخل کشور است
عطا تفضلی معاون خرید فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این شرکت اظهار داشت: این شرکت، سعی در استفاده از منابع مختلف داخلی بر اساس کیفیت‌های مدنظر دارد. فولاد خوزستان برای تامین کنسانتره مورد نیاز خود، معدن‌های متفاوتی را تملک نموده که در پهنه‌های مرکزی، شمال غرب و شرق کشور می‌باشند. 

به گزارش  چیلان ،عطا تفضلی معاون خرید فولاد خوزستان  اظهار داشت: این شرکت، سعی در استفاده از منابع مختلف داخلی بر اساس کیفیت‌های مدنظر دارد. فولاد خوزستان برای تامین کنسانتره مورد نیاز خود، معدن‌های متفاوتی را تملک نموده که در پهنه‌های مرکزی، شمال غرب و شرق کشور می‌باشند.

وی افزود: این شرکت برای تامین کنسانتره مورد نیاز خود از پهنه های مختلف کشور در شمال شرق و غرب کشور و مرکز با توجه به قیمت و کیفیت، مواد اولیه لازم را تامین می کند در سال های اخیر علیرغم خود مصرف شدن تامین کنندگان بزرگ، واحدهای تولیدی و معادن کوچک مقیاس وارد بازار شده اند و در ارتباط تجاری با ما هستند. در همین راستا شرکت فولاد خوزستان هم به واسطه شرکت زیر مجموعه توسعه معادن اقدام به تملک معادن نموده و بهره مندی از آن ها هم آغاز شده است.

تفضلی اظهار داشت: با راه اندازی کارخانه زمزم ۳ که بزرگ ترین مگامدول حال حاضر کشور است از تامین آهن اسفنجی صدر در صد بی نیاز شده ایم و حتی صادرات اسفنجی در جریان است. برای این حجم تولید در حال تامین گندله از منابع مختلف از جمله شرکت زیر مجموعه، صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: خرید مواد اولیه بر اساس قیمت تمام شده در تامین و تولید و پارامترهای کیفی انجام می‌شود.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۵
شناسه مطلب : 60179
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی