مدیرعامل شرکت فولادسنگان تاکید کرد:سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومانی فولاد مبارکه در منطقه سنگان
توجه به امر توسعه در منطقه سنگان از برنامه های جدی فولاد مبارکه است.

به گزارش  چیلان ، مهندس میرمحمدی مدیر عامل فولاد سنگان وابسته به فولاد مبارکه در حاشیه آیین کلنگ زنی احداث مدارس در مناطق محروم شهرستان خواف اظهار کرد: توجه به امر توسعه در منطقه سنگان از برنامه های جدی فولاد مبارکه است.

میر محمدی سرمایه گذاری فولاد مبارکه در منطقه سنگان و در حوزه صنایع معدنی که بالغ بر ۲۵۰۰۰ میلیارد ریال می باشد را مصداق اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و منشا خیر و برکت برای مردم منطقه دانست و گفت: حداکثر استفاده از ظرفیت تولید، تسریع در اجرای پروژه های توسعه ای در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و همچنین ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در منطقه خواف از دغدغه های مهندس عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه می باشد.

وی اهتمام بیشتر مدیران استانی و شهرستانی به امر تولید را جهت رفع تنگناها و ضعف های زیرساختی صنایع را با توجه به نزدیک شدن زمان بهره برداری از پروژه ها درخواست و ابراز امیدواری کرد: در زمانی نه چندان دور شاهد بهره برداری از یکی از بزرگترین پروژه های کنستانتره سازی در سطح کشور به ظرفیت ۵ میلیون تن با سرمایه گذاری فولاد مبارکه خواهیم بود.

شایان ذکر است این مراسم با حضور دکتر نگهبان سلامی نماینده مردم خواف و رشتخوار درمجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید ذبیح الله شمسیان امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام مصطفی مروی دادستان، عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری، احمدی و بابایی از ناظران و مشاور مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خراسان رضوی و جمعی از اعضای شوراهای اسلامی، مسئولان محلی در روستاهای عباس آباد، قلعه نو، بیاس آباد، حسین آباد، بهدادین و شهرهای قاسم آباد و نشتیفان برگزار گردید.

لازم به ذکر است شهرستان خواف با بیش از ۳۰ هزار دانش آموز در ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد مرکز خراسان رضوی قرار داشته و برنامه ساخت این مدارس نیز حدود ۱۲ ماه پیش بینی شده است.

2

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۳
منبع : خواف نیوز
شناسه مطلب : 22388
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی