فروش بیش از ۶۰۰ هزار تن بیلت توسط فولاد کاوه جنوب کیش تا پایان آبان ماه/ سهم ۷۴ درصدی صادرات از فروش بیلت “کاوه”
فولاد کاوه جنوب کیش آمار تولید و فروش 8 ماهه خود را منتشر کرد که براساس این گزارش، شرکت 1923 میلیارد تومان درآمد از محل فروش محصولات به ثبت رساند که رشد 107 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشت.

به گزارش  چیلان ، در گزارش عملکرد شرکت فولاد کاوه جنوب کیش آمده است این شرکت از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه درمجموع بیش از یک میلیون و ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی تولید و حدود ۸۰۰ هزار تن شمش بیلت تولید کرد که ۴۸۲ هزار تن آن بیلت صادراتی و ۲۰۸ هزار تن بیلت داخلی بوده است. درحالی که تولید شمش کاوه در مدت مشابه سال قبل اعم از صادراتی و داخلی ۴۵۸ هزار تن بوده است.

این گزارش می افزاید، شرکت در مدت مذکور ۱۰۳ هزار تن آهن اسفنجی در بازار داخل به فروش رسانده و موفق به فروش ۲۸ هزار تن آهن اسفنجی صادراتی شده است. همچنین ۸۴ هزار تن آهن اسفنجی در قالب کارمزدی به فروش رسانده است.

فروش فولاد کاوه جنوب در بخش بیلت نیز ۴۴۸ هزار تن بیلت صادراتی و ۱۶۰ هزار تن بیلت داخلی بود. شرکت در ۸ ماهه اول سال قبل ۶۰ هزار تن شمش بیل داخلی و ۳۷۸ هزار تن بیلت صادراتی فروخته شود.

این شرکت براساس عملکرد ۸ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ مبلغ ۱۹ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۷ درصد رشد داشته چراکه درآمد حاصل از فروش در مددت مشابه سال قبل ۷ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال بوده است.

2 240

2

تاریخ انتشار : ۷ آذر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷
شناسه مطلب : 22628
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی