مدیر عامل شرکت معدنی صنعتی گل گهر اعلام کرد:اشتغال بیش از ۱۹ هزار نفر در منطقه گل گهر/ جذب ۳۳۰۰ نفر تنها در یک سال
شرکت گل گهر موفق شده طی سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ مجموعا بیش از ۶۵۰۰ نفر نیروی انسانی را در منطقه گل گهر و پروژه‌های مرتبط، مشغول به کار کند.

ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از ایجاد اشتغال برای بیش از ۶ هزار نفر طی ٣ سا‌ل گذشته در این مجموعه خبر داد و گفت: موفق شدیم طی سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ مجموعا بیش از ۶۵۰۰ نفر نیروی انسانی را در منطقه گل گهر و پروژه‌های مرتبط، مشغول به کار کنیم. همچنین با اقداماتی که انجام شده در سال ۹۶ بیشترین تعداد نیروی انسانی که حدود ۳۳۰۰ نفر بوده در مجموعه گل گهر جذب شده‌اند.

وی افزود: بطور کلی در حال حاضر حدود ۱۹ هزار نفر در منطقه گل گهر و پروژه‌های مرتبط مشغول به کار هستند.

مدیرعامل گل گهر همچنین از توجه ویژه گل گهر به اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران خبر داد و گفت: مفتخر هستیم که در چهار سال اخیر نسبت به استخدام تعداد ۲۱۶ نفر از فرزندان عزیز خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در این مجموعه اقدام شده است.

وی یادآور شد: تا سال ۹۴ مجموعا این آمار ۱۲۷ نفر بوده است و از سال ۹۴ تاکنون ۲۱۶ نفر دیگر نیز استخدام شده اند.

مدیر عامل گل گهر در این رابطه تشریح نمود: در سال ۹۴ تعداد ۲۵ نفر، در سال ۹۵ تعداد ۶۰ نفر، در سال ۹۶ تعداد ۸۴ نفر و از ابتدای سال ۹۷ تاکنون تعداد ۴۷ نفر از این عزیزان در مجموعه گل‌گهر مشغول بکار شده اند.

تقی زاده تاکید کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان گرانقدر وظیفه تمامی مسئولان کشور است و با افتخار اعلام می کنیم که آمار استخدام این عزیزان در چهار سال گذشته در مجموعه گل گهر نزدیک به ۷۰ درصد رشد داشته است.

وی در پایان گفت: به صراحت باید عرض کنم تمام درخواست‌های اشتغال فرزندان این خانواده های معزز تا جانبازان ۲۵ درصد را نیز در حال هماهنگی برای جذب هستیم و این روند را ادامه خواهیم داد.

2

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۱
شناسه مطلب : 23823
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی