تحرک در بخش معدن با بزرگ‌ترین مزایده ملّی؛ موشن گرافیکی از چیلانمشاهده کنید: آزادسازی معادن محبوس/ آیا شاهد «انقلاب معدنی» خواهیم بود؟
در هفته جاری از طرح آزادسازی ۶۰۰۰ محدوده و معدنِ غیرفعال با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد. در قالب این طرح ملی قرار است مزایده واگذاری محدوده‌ها و معادن محبوس، غیرفعال و راکد در ۳۱ استان کشور از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۷ خرداد برگزار شود. مهندس ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو درباره این طرح که بزرگ‌ترین مزایده ملی است، می‌گوید: «طرح وزارت صمت برای آزادسازی معادن محبوس می‌تواند آغازگر تحولی جدید یا حتی انقلابی در بخش معدن کشور باشد». ویدئوی چیلان در این مورد را ببینید.

در هفته جاری از طرح آزادسازی ۶۰۰۰ محدوده و معدنِ غیرفعال با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد. در قالب این طرح ملی قرار است مزایده واگذاری محدوده‌ها و معادن محبوس، غیرفعال و راکد در ۳۱ استان کشور از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۷ خرداد برگزار شود. مهندس ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو درباره این طرح که بزرگ‌ترین مزایده ملی است، می‌گوید: «طرح وزارت صمت برای آزادسازی معادن محبوس می‌تواند آغازگر تحولی جدید یا حتی انقلابی در بخش معدن کشور باشد». ویدئوی  چیلان  در این مورد را ببینید:

2

تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۴
شناسه مطلب : 35696
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی