تصویب افزایش سرمایه فولاد کاوه جنوب کیش طی دو مرحله
با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام)، هیئت مدیره موفق به کسب مجوز افزایش سرمایه از 7 هزار میلیارد ریال به 15 هزار میلیارد ریال طی دو مرحله از سهامداران شد.

به گزارش  چیلان  به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام)، پس از انتشار آگهی رسمی در تاریخ ۳ بهمن ماه ۱۳۹۷، این مجمع ساعت۱۴روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۷ در محل سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو واقع در شهرک غرب تهران با حضور ۰۲/ ۹۱ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد و هیات رئیسه اهداف افزایش سرمایه را تکمیل فاز ۲ فولادسازی، تامین مخارج انجام شده در سنوات قبل بابت فاز ۲ فولادسازی، تکمیل پروژه تاسیسات جانبی و زیرساخت و تکمیل پروژه آب شیرین کن عنوان کرد و منابع این افزایش سرمایه را از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران برشمرد.

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال طی دو مرحله تصمیم گیری نمود که بر این اساس در مرحله نخست افزایش سرمایه از مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۱۱ هزار میلیارد ریال توسط مجمع به تصویب رسید و مقرر گردید هیات مدیره با توجه به مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار تهران از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی، افزایش سرمایه را عملی و ماده مربوطه را در اساسنامه اصلاح نماید. در همین راستا مصوب شد در مرحله دوم نیز افزایش سرمایه از مبلغ ۱۱ هزار میلیارد ریال تا مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی، تصویب و به هیات مدیره تفویض اختیار نمود تا ظرف مدت ۲ سال طی یک یا چند مرحله افزایش سرمایه انجام و اصلاح ماده مربوطه در اساسنامه را پس از اخذ مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار تهران عملیاتی نماید.

امید می رود با تحقق این افزایش سرمایه، فاز دو فولادسازی به ظرفیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن که اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۶۱ درصدی است، تا پایان سال ۱۳۹۸ وارد تست های سرد و گرم شود و بیلت تولیدی آن از سال ۱۳۹۹ وارد بازار گردد.

همچنین این افزایش سرمایه در راستای سرعت بخشیدن به تکمیل تاسیسات جانبی و زیرساخت که تاکنون پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصدی را نشان می دهد و نیز تکمیل پروژه آب شیرین کن که تاکنون ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

2

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶
شناسه مطلب : 23866
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی