خط ریلی سیرجان به بردسیر و کرمان وارد فاز اجرایی شد
در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان و فرماندار و مدیرعامل گل گهر و نیز برخی مسئولان مربوطه استانی از عملیات اجرایی خط ریل سیرجان-بردسیر-کرمان، این پروژه وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش  چیلان ، صبح امروز در بازدید از عملیات اجرایی خط ریل سیرجان – بردسیر – کرمان باحضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، حجه الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه، شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس، دکتر مکی آبادی فرماندار ویژه، مهندس ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر،مدیرعامل شرکت اطلس عمران گل گهر و جمعی از مسئولین استان و شهرستان این پروژه وارد فاز اجرایی شد.

مهندس تقی زاده مدیرعامل شرکت گل‌گهر در این مراسم گفت: این پروژه با توجه به توسعه منطقه گل گهر و نیاز به تامین مواد اولیه مورد نیاز از سایر معادن کشور و اتصال سیرجان به چابهار اجرا می‌شود.

مدیرعامل گل‌گهر افزود: این پروژه اولین پروژه بخش خصوصی راه آهن ایران هست که با مشارکت گل گهر به طول تقریبی ۲۰۰ کیلومتر و با سرمایه‌ حدود ده هزار میلیارد ریالی در حال انجام ‌است که در سفر سال قبل ریاست جمهوری به مجموعه گل‌گهر، عملیات اجرایی این پروژه شروع شد.

مدیرعامل گل‌گهر با بیان اینکه مدت زمان اجرای فاز اول این پروژه حدود ۳۰ ماه برآورد شده است، گفت: منطقه گل‌گهر با شتاب در حال پیشرفت و تکمیل پروژه های زنجیره تامین فولاد است و در همین راستا سال آینده حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

حجه الاسلام و‌ المسلمین حسینی امام جمعه سیرجان نیز در این مراسم ابراز کرد: راه اندازی این پروژه باعث رونق هرچه بیشتر شهرستان سیرجان ومنطقه گل گهر شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از مدیرعامل گل گهر افزود: این شرکت جزو پیشقراولان توسعه و صنعت کشور و استان است.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اهمیت این پروژه افزود: خط ریلی عامل اتصال استان های مهمی در کشور خواهد بود و حلقه مفقوده راه آهن جنوب کشور را تکمیل خواهد کرد.

حسن پور ادامه داد: ضمن تشکر از مهندس تقی زاده، باید دست تمامی معاونین ومدیران منطقه گل گهر را به گرمی فشرد که کارهای بزرگی در حال انجام دارند که این پروژه بزرگ یکی از آنهاست.

2

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۲
شناسه مطلب : 23922
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی