خبر خوب برای سهامداران "ذوب"رای دادگاه در خصوص اراضی چادگان به نفع ذوب آهن صادر شد
رای دادگاه حل اختلاف درخصوص بخشی از اراضی چادگان و نیز اراضی بلوار شقایق اصفهان به نفع ذوب آهن صادر شد و ادعای طرف دعوی رد گردید.

به گزارش  چیلان ، ذوب آهن اصفهان با افشار اطلاعات با اهمیت نتایج نهایی دعوی علیه شرکت را با استناد به احکام قضایی  منتشر کرد.

براساس این گزارش، شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام داشت شرکت آب منطقه ای اصفهان در سال ٩٠ نسبت به مالکیت شرکت ذوب آهن اصفهان در خصوص بخشی از اراضی پلاک شماره ۶۴.١ شهرستان چادگان اعتراض نموده که به موجب رای اصلاحی هیئت حل اختلاف فریدن مقدار ۶٢،٩۴٩ متر مربع از این اراضی از مالکیت شرکت ذوب آهن اصفهان خارج گردید که شرکت ذوب آهن اصفهان نسبت به این رای اعتراض و پس از پیگیری های مکرر رای نهایی دادگاه مبنی بر برگشت مالکیت اراضی مذکور به شرکت ذوب آهن اصفهان صادر گردید. لازم به توضیح است این موضوع یکی از بند های گزارش حسابرس مستقل برای عملکرد سال مالی ٩۶ (بند ١٧ – قسمت الف) بوده است و با صدور این رای یکی از تکالیف مجمع مبنی بر حل موضوع رفع مشکلات نقل و انتقال اسناد مالکیت شرکت انجام گردیده است.

از سوی دیگر از اطلاعات منتشر شده دیگری از ذوب آهن آمده است: خانم نسرین احسانی در تاریخ ۱۳۹۱/۰۱/۲۲ نسبت به ۲۱،۲۰۰ متر مربع از زمین های متعلق به شرکت ذوب آهن اصفهان واقع در بلوار شفق اصفهان ادعای مالکیت نموده است که بر اساس رای نهایی دادگاه ادعای ایشان رد شده است و رای به نفع شرکت ذوب آهن اصفهان صادر گردیده است. لازم به توضیح است این موضوع یکی از بندهای گزارش حسابرس مستقل برای عملکرد سال مالی ۹۶ (بند ۱۷ قسمت الف) بوده است و با صدور این رای یکی از تکالیف مجمع مبنی بر حل موضوع رفع مشکلات نقل و انتقال اسناد مالکیت شرکت انجام گردیده است.

2 2 70

2

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹
شناسه مطلب : 24994
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی