مهدی کوهی :ذوب آهن اصفهان در ساخت محصولات صنعتی به توانمندی مطلوب رسیده است
مهدی کوهی در نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته چهارشنبه 25 بهمن ماه در حضور اصحاب رسانه به توانمندی ذوب آهن اصفهان در تولید محصولات صنعتی اشاره کرد و از تکمیل شدن سبد تیرآهن بال پهن تا سایز H30 خبر داد .

به گزارش  چیلان ،مهدی کوهی در نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در حضور اصحاب رسانه  به توانمندی ذوب آهن اصفهان در تولید محصولات صنعتی اشاره کرد و از تکمیل شدن سبد تیرآهن بال پهن تا سایز H30 خبر داد .

در این نشست خبری که هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس تقدسی نژاد مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب و جمعی از مسئولین انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران در آن حضور داشتند ، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ارائه سازه پیش ساخته در نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته را یک نوآوری نامید که به خوبی توانمندی این مجتمع عظیم صنعتی در تولید محصولات خاص را نمایان کرده است .

وی با اشاره به اینکه تولید این محصولات در پیشبرد نهضت ملی مسکن اهمیت بسیاری دارد ، گفت : با وزارت راه و شهرسازی تعامل خوبی داریم و و به زودی از طریق سازمان نظام مهندسی نقشه ساختمان های بلند مرتبه ۱۵ ، ۲۵ و ۵۰ طبقه در اختیار ذوب آهن قرار می گیرد . آمادگی داریم که به صورت مدولار سازه های مورد نیاز ساخته شود و در پروژه تحویل گردد .

کوهی با بیان اینکه این توانمندی در شرایط تحریم با اتکاء به توان داخلی مهندسان و کارگران حاصل شده است ، گفت : یکی از مهمترین مزیت های استفاده از سازه های فولادی و تیرآهن های بال پهن ، افزایش سرعت در ساخت وساز است که موجب کاهش هزینه ساخت می شود . سازه ای که هم اکنون در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است تنها در دو روز ساخته شد .

وی افزود  : مزیت دیگر مدولار سازی و سازه های فولادی کاهش قابل توجه مصرف فولاد در هر متر مربع است که این امر نیز هزینه ساخت را کاهش می دهد . ضمن اینکه مقاومت این سازه ها در برابر زلزله بسیار زیاد است و افزایش ایمنی ساختمان را می توان مزیت دیگر استفاده از سازه های فولادی ذکر کرد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه این شرکت ریل مورد نیاز خطوط بین شهری وهمچنین متروی کلان شهرها را تامین می کند ، گفت : هم اکنون در تمام پروژه های راه آهن و مترو از ریل ذوب آهن اصفهان استفاده می شود و اخیراً این محصول در پروژه تجریش – پرند و همچنین خط دوم ریل اصفهان که در حال توسعه می باشد مورد استفاده قرار گرفت .

مهدی کوهی ، برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب را مورد تقدیر قرار داد و گفت : این مرکز نمایشگاهی دور از ترافیک شهر تهران است و از فضای بسیار مناسبی برخوردار است که امیدوارم شاهد رونق بیشتر این مرکز باشیم .

2

تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۶
شناسه مطلب : 58853
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی