فروش مقداری و ارزشی فولادی ها در دو ماهه اخیر چه تغییراتی داشت؟
فولادی ها در دو ماهه اخیر عملکردهای متفاوتی را در فروش مقداری و ارزشی به ثبت رساندند که بهترین عملکرد از آن فولاد خراسان بوده است.

به گزارش  چیلان  به نقل از بورس فوری، مقایسه میزان و مبلغ فروش تولیدکنندگان فولاد در دو ماه گذشته نشان می‌دهد فولاد خراسان بیشترین افزایش در درآمد و فروش مقداری را در بازه زمانی خرداد تا تیر داشته است.

مبلغ فروش فولاد خراسان (فخاس) با رشد ۶۳ درصدی از ۲۱۸ میلیارد تومان به ۳۵۶ میلیارد تومان رسید و میزان فروش آن با رشد ۶۷ درصد در بازه زمانی خرداد تا تیر از ۵۲ هزار تن به ۸۷ هزار تن رسید.

این گزارش می افزاید، فولاد آلیاژی یزد نیز با رشد ۶۰ درصدی درآمد و ۱۳ درصدی مبلغ فروش در تیر ماه نسبت به خرداد همراه بود. درآمد فروش فولاد آلیاژی یزد در خرداد ۱۶ میلیارد تومان از محل فروش ۲۱۵۴ تن محصول بوده است.

فولاد کاوه جنوب کیش نیز رشد ۹ درصدی درآمد و ۵ درصدی حجم فرش را شاهد بود به گونه ای که در خرداد ماه از محل فروش ۱۳۱ هزار تن محصول ۵۵۲ میلیارد تومان درآمد کسب کرده بود.

فولاد خوزستان هم رشد  ۸ درصدی درآمد و ۱۷ درصدی حجم فروش را به ثبت رسانده و توانسته بود از محل فروش ۳۶۸ هزار تن محصول ۱۴۳۸ میلیارد تومان درآمد کسب نماید.

ذوب آهن نیز از محل فروش ۲۰۰ هزار تن محصول ۹۱۶ میلیارد تومان درآمد کسب کرد که به لحاظ وزنی نسبت به خرداد ماه یک درصد و به لحاظ ارزشی ۳ درصد رشد داشته است.

فولاد هرمزگان بیشترین کاهش قیمت را در بازه زمانی مورد بررسی تجربه کرده است و فروش مقداری آن ۳۳ درصد و درآمد حاصل از فروش محصولات ۳۲ درصد کاهش داشته است.

photo 2019 07 21 13 53 36 6

2

تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۲
شناسه مطلب : 26985
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی