کاهش وابستگی به واردات زغالسنگ در هند
وزیر زغالسنگ هند از کاهش وابستگی به واردات زغالسنگ این کشور در آینده نزدیک خبر داد. تولید این ماده سیاه معدنی در هند قرار است به یک میلیارد تن برسد.

به گزارش  چیلان ، به نقل از وب سایت Business Today وزیر زغالسنگ هند پرالاد جوشی Prahlad Joshi خبر داد: در آینده نزدیک تولید زغالسنگ هند به یک میلیارد تن افزایش می یابد که منجر به کاهش وابستگی به واردات این محصول خواهد شد.

وی ضمن بازدید از مناطق زغالسنگ مرکزی در این کشور(CCL) یک ماشین معدنکاری Continuous Miner به معادن زیرزمینی چوری Churi در شمال کارناپورا اختصاص داد.

وزیر زغالسنگ هند افزود: دولت تحت رهبری نارندرا مودیNarendra Modi نخست وزیر هند متعهد است به شرکت CCL و سایر شرکت های زغالسنگ کمک کند تا تمامی چالش ها و مشکلات در این حوزه را برطرف شود.

وی ادامه داد: با آغاز به کار فناوری تولید انبوه با استفاده از ماشین معدنکاری Continuous Miner فصل جدیدی در تاریخچه معادن زیرزمینی چوری به وجود می آید. به گونه ای که ظرفیت تولید تا ۴هزار تن در روز افزایش خواهد یافت. در حال حاضر تولید سالانه این معدن ۴هزار تن است که با استفاده از این تکنولوژی تولید انبوه پیش بینی می شود تا ۵۰۰ هزار تن افزایش یابد. معادن زیرزمینی چوری ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تن ذخیره زغالسنگ دارند.

هند به عنوان دومین کشور تولیدکننده زغالسنگ سال گذشته میلادی ۷۶۴ میلیون تن از این ماده معدنی تولید کند.

2

تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷
منبع : ایمیدرو
شناسه مطلب : 28291
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی