مهمانان «انجمن تولیدکنندگان فولاد» در سومین روز از نمایشگاه متافو
غرفه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در سومین روز از نمایشگاه ایران متافو همانند روزهای گذشته میزبان بسیاری از چهره های فعال فولاد کشور بود.

مهمانان سومین روز از نمایشگاه ایران متافو در گفت و گو با  چیلان  از بومی سازی در صنعت فولاد سخن گفتند که در ادامه می خوانید:

*محمد قنادیان، مدیر کارخانه تولید پودر قالب شرکت کاسپین پودر فولاد

– جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران فرصتی را فراهم می کند تا تأمین کننده و مصرف کننده بتوانند یکدیگر را در یک فضای تخصصی ملاقات کنند و این تبادل نظر و مذاکرات سازنده فرصتی را مهیا می کند تا دو سوی طیف بتوانند یه یک نقطه مشترک برای کارهای آینده برسند.

*سید محمد اتابک، مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس

– قدم هایی که انجمن در زمینه بومی سازی برداشته است باعث شده اند که تمام صنعت فولاد کشور همگام این حرکت شوند.

– در حال حاضر در صنعت فولاد چیزی حدود کمتر از ۱۰۰ دلار ارز برای تولید فولاد داریم، امیدوار هستیم که با توجه به اقداماتی که در زمینه بومی سازی صورت گرفته اند این رقم کاهش قابل توجهی داشته باشد.

– روحیه جهادی و مقاومتی انجمن فولاد در حوزه بومی سازی تحولات شایان توجهی را به همراه داشته است، که تأثیرات آن در آینده ای نه چندان دور به صورت ملموس مشاهده می شوند.

*یحیی آل اسحاق، رئیس هئیت مدیره هلدینگ کاوه پارس

– قطعا این رویداد که به افزایش ظرفیت بومی سازی و حمایت از تولید فولاد کمک می کند بسیار مبارک است.

-در سال های اخیر بواسطه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها و همچنین تغییر نگاه مدیران فولادی، فرصت های خوبی در این زمینه فراهم شده است و زنجیره ها در حال تکمیل شدن است

 

*مهندس دهاقین، مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش

– در شرکت ما کمیته ای برای بومی‌سازی تشکیل شده است و تمام تجهیزاتی که در کشور امکان ساخت داشته اند از آنها استفاده شده است.

 – در پروژه های جدیدی هم که در شرکت ما اجرایی شده اند هر قطعه ای که در ایران امکان ساخت آن وجود داشته است، از داخل تهیه شده است.

-۶۰ درصد تجهیزاتی که در فولادسازی ۲ شرکت ما به کار رفته اند، تولید داخل هستند.

 -جشنواره ملی فولاد نقش زیادی در بومی سازی دارد، به نظر من فولاد در کشور ما بومی شده است. کاری که جشنواره انجام می دهد جمع بندی اقداماتی است که صورت گرفته اند، به این صورت که سازنده ها یکپارچه در کنار یکدیگر در این راه قدم بردارند.

 

این گزارش در حال تکمیل شدن است

2

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۸
شناسه مطلب : 28906
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی