آمار هشت ماهه تولید و فروش گل‌گهر منتشر شد
تولید انواع محصول در پایان ماه هشتم سال جاری از 18.8 میلیون تن عبور کرد که این رقم حدود 70درصد از برنامه های سال 98 را محقق کرده است. این میزان تولید در عین 3درصد بیش از مقدار برنامه ریزی شده و 1.4 درصد بیش از عملکرد مدت مشابه سال قبل است.

به گزارش  چیلان ، تولید کنسانتره سنگ آهن نیز نزدیک ۷۰درصد برنامه امسال را محقق کرده و به ۱۰.۷ میلیون تن رسید. میزان تولید این محصول ۴درصد بیش از رقم برنامه ریزی شده و یک درصد بیشتر از عملکرد مدت مشابه سال گذشته محسوب می شود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای هشت ماه امسال تولید ۱۰.۳ میلیون تن کنسانتره سنگ آهن پیش بینی شده بود.

تولید کنسانتره از غبار کارخانه نیز – به عنوان محصول بازیافتی- به ۸۳هزار ۷۶۸ تن در آبان ماه رسید. همچنین مجموع تولید کنسانتره سنگ آهن به این روش از ۲۶۹هزار تن عبور کرد که بیشترین عملکرد مربوط به ماه هشتم امسال بود.

رشد دو درصدی تولید گندله

همچنین تولید گندله سنگ آهن نیز به بیش از ۸.۱ میلیون تن رسید. این میزان تولید ۲درصد بیش از عملکرد سال گذشته و یک درصد بیش از رقم برنامه ریزی شده است.

مجموع فروش داخلی و صادراتی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نیز در مدت مورد بررسی، افزون بر ۹.۵ میلیون تن بود که این میزان فروش، یک درصد بیشتر از عملکرد مدت مشابه سال گذشته است. در این میان فروش داخلی ۳.۵درصد رشد یافت و به ۸.۷ میلیون تن رسید.

2

تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۸
شناسه مطلب : 29155
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی