دستاوردی دیگر از نیروهای پرتوان شرکت اپال پارسیان سنگان؛ ثبت رکورد جدید واحد توزین و بارگیری جاده‌ای اپال پارسیان سنگان در پایان مالی ۱۴۰۲
به گزارش چیلان، همزمان با پایان سال مالی 1402، واحد توزین و بارگیری جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان، توانست با بارگیری 95775 کامیون و با تناژ 2.470.000 رکورد سالیانه جدیدی در امر توزین و بارگیری جاده ای در کارنامه شرکت ثبت نماید.

به گزارش  چیلان  و به نقل از واحد اطلاع رسانی و تبلیغات؛ عبدالحکیم جنگی رئیس واحد توزین و حمل و نقل جاده‌ای شرکت اپال پارسیان سنگان در تشریح این خبر، گفت: به لطف پروردگار و با تلاش شبانه روزی نیروهای متخصص شرکت اپال پارسیان سنگان؛ توانستیم موفق به ثبت رکورد روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالیانه در سال مالی ۱۴۰۲ شویم.

جنگی وجود دستگاه تراک لودینگ، مدیریت امور بارگیری، نیروهای متعهد و خبره،ارتباط نزدیک با شرکت‌های حمل و نقل منطقه جهت جذب راننده، تاثیر محیط بارگیری و … از مهمترین عوامل به ثمر رسیدن این دستاورد عظیم برشمرد و گفت: بر این باور هستیم بتوانیم ۵٠ درصد ظرفیت محصول کارخانه گندله سازی را فقط به صورت جاده ای حمل نماییم.

جنگی در ادامه بیان کرد: با دستیابی به این موفقیت بزرگ، قطعاً افزایش فروش محصول، جذب بیشتر مشتری و تشویق رانندگان به بارگیری در شرکت اپال پارسیان سنگان را در پی خواهد داشت.

گفتنی است؛ واحد توزین و حمل و نقل جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان نسبت به سال گذشته خود توانسته حدود ۵۶ درصد افزایش حمل داشته باشد.

2

تاریخ انتشار : ۲ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۵
شناسه مطلب : 57521
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی