لزوم استفاده از توانمندی های داخلی برای بومی‌سازی خط اسکین پاس مجتمع فولاد سبا
مدیرعامل فولاد مبارکه بر لزوم استفاده از توانمندی های داخلی برای بومی‌سازی خط اسکین پاس مجتمع فولاد سبا تاکید کرد.

به گزارش  چیلان ، وضعیت پروژه توسعه خط نورد مجتمع فولاد سبا (خط اسکین پاس) با حضور مدیرعامل و معاونان تکنولوژی و خرید، مشاور مدیرعامل و اعضای تیم پروژه مورد بررسی قرار گرفت. حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه، در این نشست ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته، بر حساسیت انجام این پروژه با اتکا به توانمندی های داخلی تأکید کرد و گفت: اجرای اسکین پاس فولاد سبا در کنار سایر پروژه ها موجب تقویت و ارتقای دانش فنی شرکت در حوزه تکنولوژی خواهد شد.

وی افزود: باید با همکاری تمامی بخش های شرکت از ظرفیت موجود برای ایجاد دانش فنی به منظور انجام هرچه بهتر این پروژه نهایت بهره را ببریم.

پروژه بومی سازی خط اسکین پاس سبا با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال به منظور افزایش سطح کیفی محصولات نهایی و ایجاد ارزش افزوده، به عنوان نخستین خط تولید “تمام بومی سازی شده” صنعت فولاد کشور از مردادماه امسال آغاز و بخش اعظمی از فاز مهندسی آن به دست کارشناسان توانمند فولاد مبارکه انجام شده است.

در این نشست، مهدی نقوی، معاون فناوری فولاد مبارکه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته طی دو ماه اخیر و برنامه‌های تسریع این پروژه اظهار کرد: به این منظور هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مختلف درون‌سازمانی همچون امور قراردادها، ناحیه سبا و همچنین شرکت طرف قرارداد داخلی انجام شده است.
همچنین محمد مهدی بانک، مسئول پروژه، گفت: فازهای مهندسی پروژه رو به اتمام است و عقد قرارداد تأمین تجهیزات برقی و مکانیک نیز وارد فاز اجرا شده است و طبق برنامه‌ریزی تا پایان امسال قراردادهای ساخت آن ابلاغ خواهد شد. علاوه بر این، قرارداد طراحی اتوماسیون و بخش برق این پروژه نیز با شرکت ایریسا در حال انجام است.

2

تاریخ انتشار : ۷ دی ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰
منبع : ایمیدرو
شناسه مطلب : 29481
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی