مدیرعامل صدر تامین خبر داد:سود هر سهم تاصیکو ۲ برابر خواهد شد / اولین شتاب دهنده معدن راه اندازی می شود
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین از راه اندازی اولین شتاب دهنده بخش معدن با همکاری و مشارکت شرکتهای دانش بنیان تا پایان سال خبر داد.

غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین نهضت بومی سازی قطعات را یکی از اولویت های کلیدی در تاصیکو برشمرد و گفت: بومی سازی قطعات در دستور کار همکاران ما در شرکت های تابعه قرار گرفته است و تا به امروز اقدامات قابل قبولی را در زمینه بومی سازی شاهد بوده ایم.

وی اظهار داشت: با توجه به گستردگی فعالیت های برخی از شرکت های تابعه سیاست پیاده سازی ایده های نوین و برقراری ارتباط مستقیم دانشگاه با صنعت در برنامه کاری شرکتها قرار گرفته است و خوشبختانه گزارشات قابل قبولی در راستای همکاری دانشگاه و صنعت دریافت کرده ایم که در روز افتتاحیه شتابدهنده اعلام و رونمایی خواهیم کرد.

به گفته وی؛ هم اکنون شرکت های تابعه با تکیه به دانش جوانان ایرانی مانع از خروج ارز از کشور شده اند و براساس اعلام صاحبنظران و متخصصان قطعات بومی سازی شده کیفیتی مشابه قطعات وارداتی دارند.

بنا به گفته وی، پس از برگزاری جلسات متعدد و کاربردی با هیات مدیره و مدیران تاصیکو تصمیم به راه اندازی شتابدهنده بخش معدن با مشارکت شرکت های دانش بنیان گرفته شد و اولین شتاب دهنده تا پایان سال راه اندازی می شود.

وی در خصوص عملکرد ۹ ماه شرکت های تابعه تاصیکو نیز اظهار داشت: بررسی عملکرد شرکت های تابعه به پایان رسیده است و گزارش آن طی روز های آینده از سوی روابط عمومی صدرتامین به رسانه ها اعلام خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت سهام تاصیکو نیز اعلام کرد: سود هر سهم در پایان سال ۲ برابر خواهد بود و ما به وعده ای که سهامداران داده بوده ایم عمل کرده و خواهیم کرد. تمامی مدیران تاصیکو براساس برنامه اقدامات را در دستور کار خود قرار داده اند و سهامداران با خیال آسوده از سهم خود نگهداری کنند.

2

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۶
شناسه مطلب : 29849
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی