نخستین عرضه محصولات فولادی در بورس کالا در سال ۹۹
در دو هفته ابتدایی سال ۹۹، شاهد عرضه محصولات فولادی در بورس کالا نبودیم. با این حال، اطلاعیه شرکت بورس کالای ایران حاکی از این است که در هفته جاری شاهد عرضه محصولات فولادی خواهیم بود.

به گزارش  چیلان ، شرکت بورس کالای ایران، برنامه کلی عرضه محصولات در بورس کالا را از تاریخ ۱۷ فروردین تا ۲۷ فروردین اعلام کرده است.

طبق این برنامه در روز یکشنبه ۱۷ فروردین قاعدتاً باید شاهد عرضه شمش فولادی و نخستین کشف قیمت و معاملات شمش در سال ۹۹ باشیم. بورس کالا، روز دوشنبه را برای انجام معاملات ورق و روز سه شنبه را برای انجام معاملات مقاطع طولی فولادی تعیین کرده است.

البته پیش از این بورس کالا اعلام کرده بود که عرضه شمش فولادی در تاریخ ۱۰ فروردین و عرضه میلگرد و تیرآهن در تاریخ ۱۱ فروردین صورت می‌گیرد که این عرضه‌ها در نهایت انجام نشد. برای قطعی شدن عرضه‌ها و انجام معاملات باید منتظر اطلاعیه‌های تکمیلی بورس کالا ماند.

امروز بورس کالا اعلام کرده است که تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی روز شنبه ۱۶ فروردین میزبان عرضه ۱۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۸ هزار تن لوب کات، ۷۰۰ تن قیر و ۷ هزار و ۳۷۸ تن مواد پلیمری و شیمیایی است. با این آگهی عرضه، احتمال عرضه محصولات فولادی در هفته جاری نیز تقویت می‌شود.

اطلاعیه کلی عرضه محصولات در بورس کالا را ببینید:

اطلاعیه بورس کالا ink

 

2

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱
شناسه مطلب : 30677
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی