در بازدید دکتر جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران از غرفه مجتمع فولاد غدیر نی ریز مطرح شد؛عرضه منظم آهن اسفنجی فولاد غدیر نی ریز به ثبات بازار کمک کرده است

به گزارش  چیلان ، دکتر سید جواد جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران در چهارمین روز از نمایشگاه بین المللی ایران متافو از غرفه مجتمع فولاد غدیر نی ریز بازدید کرد.
مدیرعامل بورس کالای ایران در این بازدید با اشاره به عرضه آهن اسفنجی در بورس کالا برای دومین سال اظهار داشت: عرضه آهن اسفنجی در بورس کالا دوره بلوغ خود را طی می کند و شرکت های عرضه کننده به ویژه مجتمع فولاد غدیر نی ریز با عرضه منظم در طول این مدت به بازار کمک کرده اند و امیدواریم با توجه به فروشی که این شرکت ها دارند بتوانیم نیاز زنجیره را تامین کنیم.

وی با اشاره به قراردادهای بلند مدت پیش بینی شده برای تامین گندله تولیدکنندگان آهن اسفنجی به منظور رفع دغدغه تولیدکنندگان افزود: همکاری های بسیار خوبی بین شرکت ها به ویژه مجتمع فولاد غدیر نی ریز و سازمان بورس کالا شکل گرفته است و توانسته ایم سطح عرضه با ثباتی را داشته باشیم. آنچه به بازار کمک می کند قطعا عرضه با ثبات تست و امیدواریم با توجه به روندی که شکل گرفته شاهد بازار خوب و مناسبی برای صنایع بالا دستی و پایین دستی باشیم.

2

تاریخ انتشار : ۶ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۲
شناسه مطلب : 56787
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی