چیلان عملکرد سالانه "فخاس" را بررسی می‌کندرشد ۴۹ درصدی فروش فولاد خراسان در سال ۹۸
فولاد خراسان در سال ۹۸، موفق به تحقق فروش ۴ هزار و ۴۴۶ میلیارد تومانی شد که نسبت به سال ۹۷، رشد ۴۹ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش  چیلان ، مجتمع فولاد خراسان (نماد “فخاس” در بورس تهران) گزارش عملکرد اسفندماه خود را منتشر کرد و بدین ترتیب وضعیت فروش این شرکت در مجموع سال ۹۸ مشخص شد. فولاد خراسان که در سال ۹۷، فروش ۲۹۸۹ میلیارد تومانی را ثبت کرده بود، در سال ۹۸، رشد ۴۰ درصدی را در فروش محصولات خود تجربه کرد و درآمد فروش این شرکت به ۴۴۴۶ میلیارد تومان رسید.

در اسفندماه ۹۸، فولاد خراسان ۳۰۸ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه مشابه سال قبل و بهمن ۹۸، به ترتیب افت‌های ۵ و ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد. در مجموع “فخاس” بهترین عملکرد فروشِ فصلی خود در سال ۹۸ را در فصل تابستان ثبت کرد و موفق به تحقق درآمد فروش ۱۲۱۱ میلیارد تومانی در این فصل شد.

در اسفند ۹۸، نرخ فروش داخلی محصولات سبک ساختمانی فولاد خراسان ۵۲۵۶ تومان به ازای هر کیلو بود که نسبت به نرخ میانگین سال ۹۸ (۴۱۳۳ تومان)، رشد قابل توجه ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد. فروش داخلی محصولات سبک ساختمانی (سبد میلگرد)، در سال ۹۸، ۲۵۱۸ میلیارد تومان بوده و بیشترین سهم را در درآمدهای فروش مجتمع فولاد خراسان داشته است.

جزئیات فروش فولاد خراسان در سال ۹۸ را در نمودار زیر ببینید:

فروش فولاد خراسان در سال 98

2

تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۸
شناسه مطلب : 30769
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی