هدف‌گذاری فولاد مبارکه برای تولید ۷.۲ میلیون تنی در سال جاری
حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: امیدوارم در پایان سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده، بتوانیم تولید ۷.۲ میلیون تنی را محقق کنیم.

به گزارش  چیلان ، حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در دیدار با مسئولان و کارکنان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم این شرکت گفت: از تمامی همکاران به ویژه همکاران تلاشگر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری به جهت ثبت رکوردهای محقق شده مخصوصا با وجود محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا تشکر می‌کنم و امیدوارم در پایان سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده بتوانیم تولید ۷.۲ میلیون تنی را محقق کنیم.

عظیمیان در جمع کارکنان نورد گرم عنوان کرد: خوشبختانه با وجود مشکلات موجود در ماه گذشته به جهت بیماری کرونا و با وجود آنکه ما دارای دومین پایانه بزرگ کشور هستیم و با وجود رفت و آمدهای فراوان، مستعد درگیر شدن در مسئله شیوع بیماری بودیم، توانستیم با مراقب‌های صورت گرفته هم از سلامت کارکنانمان حفاظت کنیم و هم تولید را به بهترین شکل ادامه دهیم.

حمیدرضا عظیمیان در خلال بازدید از ناحیه آهن‌سازی در واحد انباشت و برداشت نیز گفت: فولادمبارکه با اتخاذ تدابیر مناسب بهداشتی نه تنها تعطیل نشد بلکه شعار ما می‌توانیم را با همه محدودیت‌های موجود و مراقبت ها با ثبت رکوردهای پی در پی به عمل تبدیل کرد.

2

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۳
شناسه مطلب : 31073
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی