ساخت دستگاه کمک تنفس مصنوعی توسط مهندسان منطقه گل‌گهر
مراسم رونمایی از دستگاه کمک تنفس مصنوعی که توسط مهندسین منطقه گل‌گهر ساخته شده است،با حضور معاونین و مدیران شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد.

به گزارش  چیلان ، همزمان با بحران کرونا، ماموریتی از سمت هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به واحد مهندسی معکوس این شرکت ابلاغ گردید که تیم ساخت داخل گل‌گهر بررسی نماید چگونه صنعت می‌تواند در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، به عبور از بحران کرونا کمک نماید. برای این منظور شرکت دانش بنیان مپسام که یکی از شرکت های موفق بومی استان کرمان در حوزه قطعات زنجیره فولاد است انتخاب گردید و پس از مطالعات فراوان و همفکری، ساخت دستگاه کمک تنفس مصنوعی که چندی قبل توسط مهندسان مرسدس بنز آلمان و فرمول یک تولید شده بود در دستور کار قرار گرفت. سرانجام با تلاش مهندسین منطقه گل‌گهر و حمایت های مدیران ارشد شرکت های منطقه، ساخت نمونه اول این قطعه با موفقیت به اتمام رسید و مراسم رونمایی از آن با حضور معاونین و مدیران ارشد شرکت‌های منطقه گل‌گهر برگزار گردید.
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در حال حاضر در مرحله اخذ مجوز تولید این دستگاه از اداره کل تجهیزات پزشکی کشور هست و بر اساس تقاضایی که جهت این دستگاه از بیمارستان های سراسر کشور و همچنین بازار صادرات خواهد رسید، برنامه ریزی برای تولید انبوه آن با حمایت شرکت های منطقه گل گهر در دستور کار قرار دارد.

2

تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹
شناسه مطلب : 31260
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی