مجمع عمومی شرکت فولاد متیل برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت فولاد متیل، از شرکت‌های تابعه فولاد مبارکه، برگزار شد. سود خالص شرکت فولاد متیل در سال ۹۸، رشد ۱۷۵ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش  چیلان ، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد متیل، با حضور کلیه سهامداران این شرکت به ریاست غلامرضا طاهری، معاون امور شرکت‌ها و سرمایه گذاری فولاد مبارکه در محل دفتر این شرکت برگزار گردید.
بنا بر این گزارش، پس از انتخاب اعضای هیات رییسه، مجتبی مهدیان مدیرعامل فولاد متیل، با ارائه گزارش هیات مدیره به سهامداران وضعیت و فعالیت های انجام شده شرکت طی سال ۹۸ را برای سهامداران تبیین نمود.
وی ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۸ را نقطه عطفی در تاریخ هلدینگ فولاد متیل دانست و گفت: شرکت با ورود به حوزه تامین مواد معدنی در صنعت فولاد خصوصا کنسانتره توانست در زمره بزرگترین تامین کنندگان مواد اولیه صنعت فولاد قرار گیرد و رشد و سودآوری قابل توجهی را نسبت به سنوات گذشته کسب نماید.
در ادامه ، تاثیرات مالی فعالیت های انجام شده ارائه و مورد بررسی قرار گرفت که سهامداران نتایج این فعالیت ها را مورد قبول توصیف کردند و هیات مدیره نیز تمامی موفقیت های کسب شده در سال گذشته را مرهون حمایت های همه جانبه سهامداران عنوان نمود.
با قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت های مالی مورد تصویب قرار گرفت .
در پایان ، پس از انتخاب مجدد موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود به عنوان حسابرس مستقل سال جاری و انتخاب روزنامه صمت به عنوان روزنامه رسمی شرکت ، مجمع با ذکر صلوات پایان پذیرفت .

2

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۹
شناسه مطلب : 31773
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی