اهمیت کارخانه گندله‌سازی سیمیدکو؛ موشن گرافیکی از چیلانمشاهده کنید: شگفتی در سنگان/ کارخانه گندله‌سازی که کار «یک‌ساله» را «یک‌ماهه» در اوج تحریم و کرونا انجام داد!
افتتاح کارخانه گندله‌سازی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) یک گام بزرگ برای صنعت فولاد ایران محسوب می‌شود. سیمیدکو که از شرکت‌های تابعه هُلدینگ فولاد خوزستان است، در شرقی‌ترین نقطه ایران در پایتخت سنگ آهن کشور، یعنی منطقه سنگان، مشغول فعالیت است. ساخت کارخانه گندله‌سازی شرکت سیمیدکو، علاوه بر این‌که به حل مشکل کمبود گندله در صنعت فولاد کشور کمک می‌کند، در تکمیل زنجیره ارزش گروه فولاد خوزستان نقش مهمی دارد. کارخانه گندله‌سازی سیمیدکو در بدو راه‌اندازی رکوردشکنی کرد و ظرف مدت یک‌ماه به تولید اسمی خود رسید؛ کاری که معمولاً ظرف مدت یک سال انجام می‌شود. ویدئوی چیلان در مورد «ابعاد» و «جزئیات» این ابرپروژه را ببینید.

کارخانه گندله‌سازی سردار شهید حاج قاسم سلیمانیِ شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو)  با سرمایه‌گذاری ۱۱۵ میلیون یورویی راه‌اندازی شده و باعث ایجاد اشتغال برای ۲۰۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شده است. به گفته رئیس هیات عامل ایمیدرو، صاحبان تکنولوژی از راه‌اندازی و به ظرفیت رسیدن تولید این کارخانه در دوران کرونا و بدون حضور کارشناسان خارجی، اظهار تعجب کردند. موشن گرافیک جذاب  چیلان  در مورد اجرای این طرح عظیم را ببینید.

2

تاریخ انتشار : ۱ تیر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۱
شناسه مطلب : 31824
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی