افزایش ۴۸ درصدی تولید سنگ آهن شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان
مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت اعلام کرد: میزان تولید سنگ آهن در این شرکت طی سه ماه نخست سال جاری به 600 هزار تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 48 درصد افزایش داشت و شعار "جهش تولید" را محقق کرد.

به گزارش  چیلان ، مهدی بهرامی در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان افزود: این شرکت در سال گذشته ۲میلیون و ۱۲۰ هزار تن سنگ آهن تولید کرد. همچنین میزان باطله برداری در سال ۹۸ حدود ۲۲ میلیون تن بود.
وی ادامه داد: برنامه تولید سنگ آهن شرکت صنایع و معادن ماهان سیرجان در سال ۹۹ دستیابی به تولید ۳ میلیون تن سنگ آهن است که اکنون روند مناسبی را طی می کند.
جلسه مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان(سهامی خاص) به ریاست صادق جاهد خطیبی مدیرعامل هلدینگ ماهان در سالن اجتماعات بانک گردشگری برگزار شد.
در این جلسه پس از ارائه گزارش هیات مدیره در خصوص عملکرد دوره سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ ، گزارش حسابرس و بازرس قانونی ارائه شد و صورت های مالی این دوره به تصویب سهامداران رسید.
در پایان این جلسه، روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های شرکت انتخاب شد.

 

2

تاریخ انتشار : ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۳
شناسه مطلب : 32134
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی