رکوردشکنی تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب
رکورد تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب در نیمه نخست سال جاری شکسته شد و به ۳۶۷۷۸۴ تن رسید که بالاترین میزان تولید شش ماهه در تاریخ تاسیس این شرکت است.

به گزارش  چیلان ، رکورد تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب در نیمه نخست سال جاری شکسته شد و به ۳۶۷۷۸۴ تن رسید که بالاترین میزان تولید شش ماهه در تاریخ تاسیس این شرکت است.
ثبت رکورد جدید تولید روزانه با تناژ ۲۵۰۰ تن در خطوط نورد با سه ونیم خط فعال و همچنین رکورد ۳۹۷۱ تن روزانه ذوب و نورد در سال جهش تولید در حالی ثبت شد که این رکورد از بدو تاسیس مجتمع بی سابقه بوده است و پرسنل توانمند این مجموعه فولادی با تکیه بر توان و دانش بومی و داخلی با اصلاحات لازم و تعمیرات مورد نیاز خطوط تولید و اصلاح فرآیندهای مربوطه پا به پای مدیریت مجموعه گام برداشته و با وحدت و همدلی دوشادوش هم در جهت افزایش تولید حرکت نمودند تا رکورد تولید این مجتمع در نیمه نخست سالجاری به میزان ۳۶۷۷۸۴ تن ثبت شود که این میزان تولید در تاریخ تاسیس این شرکت بی سابقه بوده است.
بومی سازی اقلام و قطعات مورد نیاز خطوط تولید و ممانعت از واردات قطعات خارجی و افزایش بهره وری، کاهش هزینه های ارزی ، سرعت عمل در تامین و ساخت موارد مورد نیاز خطوط تولید نیز در دستور کار حوزه بهره برداری قرار گرفته است که هر روزه شاهد دستاوردی جدید و اقدامی فناورانه در این مجتمع هستیم که ماحصل آن کاهش توقفات تولید و افزایش تولید بوده است.
مجتمع فولاد صنعت بناب در ماه های اخیر شاهد راه اندازی مجدد خط تولید نورد نیز بوده است که از آن جمله خط سه نوردی صنعت بوده است که به مدار تولید بازگشته که با تامین شمش مورد نیاز با حداکثر ظرفیت در کنار خطوط فعال محصول تولید می نماید.
ارائه محصول کیفی و تحویل به موقع ، رضایتمندی مشریان را نیز در ماهه ای اخیر در برداشته است که مدیریت مجموعه در همین راستا برنامه هایی برای افزایش تولید و عرضه در بازارهای صادراتی را بصورت ویژه دنبال می کند.

2

تاریخ انتشار : ۵ مهر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸
شناسه مطلب : 32934
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی