کارخانه کنسانتره سنگان، کلید تولید پایدار فولاد در استان خراسان
کسری غفوری، مدیرعامل فولاد خراسان در حاشیه بازدید دو تن از معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح سنگ آهن فولاد خراسان در خواف، کارخانه کنسانتره سنگان را اولین حلقه زنجیره تولید و کلید تولید پایدار فولاد در استان خراسان خواند. مدیر عامل فولاد خراسان گفت: در سال «جهش تولید» تامین مواد اولیه برای تولیدکنندگان بسیار حائز اهمیت است و چنانچه تولیدکنندگان چشم‌انداز روشنی از وضعیت تامین مواد اولیه موردنیاز خود داشته باشند، به‌طورقطع برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای تولید و توسعه خواهند داشت.

به گزارش  چیلان ، دو تن از معاونان وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به اتفاق جمعی از کارشناسان طرح‌های معدنی این وزارت‌خانه از طرح معدنی احداث کارخانه کنسانتره «فولاد خراسان» در سنگان خواف بازدید کردند.
در این بازدید که پیش از ظهر امروز، سه شنبه ۲۹ مهرماه صورت گرفت، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان«معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی» وزیر و نیز مدیرعامل «صندوق بیمه روستاییان و کشاورزان و عشائر» را از آخرین وضعیت پروژه و موانع آن و نیز اهمیت کلیدی کارخانه کنسانتره سنگان برای تولید پایدار فولاد در شرق کشور آگاه کرد.

دکتر میرزایی، معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارتخانه و دکتر شیرکانی، معاون وزیر و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر در این بازدید یک روزه ضمن ارزیابی پیشرفت فیزیکی پروژه، در نشستی با مدیرعامل فولاد خراسان، راهکارهای سرعت بخشیدن به ساخت این کارخانه حیانی را بررسی کردند.

کسری غفوری در این بازدید کارخانه کنسانتره سنگان را اولین حلقه زنجیره تولید و کلید تولید پایدار فولاد در استان خواند.
مدیر عامل فولاد خراسان گفت در سال «جهش تولید» تامین مواد اولیه برای تولیدکنندگان بسیار حائز اهمیت است و چنانچه تولیدکنندگان چشم‌انداز روشنی از وضعیت تامین مواد اولیه موردنیاز خود داشته باشند، به‌طورقطع برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای تولید و توسعه خواهند داشت.

2

تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۰
شناسه مطلب : 33279
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی