تفاهم‌نامه فروش ۹۰ هزار تن ریل ذوب آهن اصفهان امضا شد
ذوب آهن اصفهان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تفاهم‌نامه فروش ۹۰ هزار تن ریل را امضا کردند. طبق این تفاهم‌نامه‌  ۹۰ هزار تن ریل  E160 با گرید R260 مطابق آخرین ویرایش استاندارد EN13674-1 از تولیدات ذوب آهن اصفهان، توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای راه آهن چابهار-زاهدان به صورت چند مرحله‌ای و با توافق طرفین در خصوص تناژ، زمان عرضه و کشف قیمت در بورس کالا خریداری می‌شود.

به گزارش  چیلان ، ذوب آهن اصفهان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تفاهم نامه فروش ۹۰ هزار تن ریل را امضا کردند که به عنوان افشای اطلاعات با اهمیت در کدال درج شد .

طی این تفاهم‌نامه‌  ۹۰ هزار تن  ریل  E1۶۰   با گریدR260   مطابق آخرین ویرایش استاندارد EN13674-1 از تولیدات ذوب آهن اصفهان ، توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای راه آهن چابهار-زاهدان به صورت چند مرحله ای و با توافق طرفین در خصوص تناژ ، زمان عرضه و کشف قیمت در بورس کالا خریداری می شود .

شایان ذکر است عملیات ریل گذاری راه آهن چابهار – زاهدان  با استفاده از ریل تولید شده در ذوب آهن اصفهان  طی مراسمی تیر ماه سال جاری  با حضورمحمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی آغاز به کار کرد.

طول راه‌آهن زاهدان – چابهار ۶٢٨ کیلومتر است و طبق برنامه‌ریزی‌ها، ریل‌گذاری ۱۵۰ کیلومتر از این محور تا پایان امسال انجام خواهد شد.

گفتنی است ذوب آهن اصفهان تنها تولیدکننده ریل در منطقه منا ( خاورمیانه و شمال آفریقا ) است و انواع ریل برای خطوط پرسرعت ، ریل مترو و معدن مطابق استانداردهای جهانی را تولید می کند .

2

تاریخ انتشار : ۶ آبان ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۵
شناسه مطلب : 33347
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی