لوله‌سازی اهواز به‌عنوان منتخب دومین جشنواره مصورسازی کیفیت معرفی شد
شرکت لوله‌سازی اهواز به‌عنوان منتخب دومین جشنواره مصورسازی کیفیت معرفی شد. امسال جشنواره فیلم و عکس کیفیت توسط انجمن مدیریت کیفیت ایران و با همراهی سازمان ملی استاندارد، اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی تهران به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش  چیلان ، شرکت لوله‌سازی اهواز به‌عنوان منتخب دومین جشنواره مصورسازی کیفیت معرفی شد. امسال جشنواره فیلم و عکس کیفیت توسط انجمن مدیریت کیفیت ایران و با همراهی سازمان ملی استاندارد، اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی تهران به صورت آنلاین برگزار شد.

دومین جشنواره فیلم و عکس کیفیت با هدف مهم دانستن کیفیت در فعالیت های روزمره زندگی و ترغیب سازمانها به مستندسازی کیفیت به واسطه تصویرسازی در سطح مخاطبان غیر حرفه ای، علاقمندان به هنر عکاسی و کلیه فعالان شاغل در صنعت توسط انجمن مدیریت کیفیت ایران با همراهی سازمان ملی استاندارد ایران، اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی تهران بصورت آنلاین برگزار شد.

این جشنواره در برگیرنده فیلم های کوتاه تا سقف ۱۵ دقیقه ،فیلم های موبایلی ۱۰۰ ثانیه ای به همراه عکس و کاریکاتور با موضوع مصرف کننده، محیط زیست، کیفیت و خانواده ، مدیریت، صنعت ، آموزش خدمات درمانی و توسعه شهری و اجتماع در حوزه کیفیت را در سطح حرفه ای و آماتور بصورت عمومی بود.

از میان شرکت کنندگان این جشنواره که با هدف فرهنگ سازی در جامعه، برای شناخت کیفیت و نمایش ابعاد کیفیت به وسیله رسانه برگزار شد، صاحبان ۲ اثر شرکت لوله سازی اهواز و مجتمع صنایع لاستیک یزد در بخش فیلم کوتاه توسط هیات داوران بعنوان منتخبین این دوره مشخص شدند.

لوله سازی اهواز

2

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۹
شناسه مطلب : 33545
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی