عرضه اولیه اپال در بورس تهران/ به هر کد بورسی چقدر سهام اپال خواهد رسید؟
چهارشنبه هفته جاری ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم ( معادل ۱۳ درصد) از سهام شرکت فراوری معدنی اپال کانی فارس با نماد «اپال» در بخش استخراج کانه‌های فلزی عرضه می‌شود. هر کد بورسی می‌تواند برای خرید اپال حداکثر ۷۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱۴۰۰ تا ۱۴۸۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد.

به گزارش  چیلان ، چهارشنبه هفته جاری ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم ( معادل ۱۳ درصد) از سهام شرکت فراوری معدنی اپال کانی فارس با نماد «اپال» در بخش استخراج کانه‌های فلزی عرضه می‌شود. از این میان ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون سهم به عموم عرضه خواهد شد. در این عرضه اولیه سهم هر کد بورسی حداکثر ۷۰۰ سهم است و بازه قیمتی آن ۱۴۰۰ تا ۱۴۸۰ تومان در نظر گرفته شده است که حداکثر پول بلوکه شده برای ثبت سفارش یک میلیون و ۳۶ هزار تومان خواهد بود. در صورت مشارکت ۴.۵ میلیون نفری در عرضه اولیه اپال، پیش‌بینی می‌شود به هر کد بورسی حداکثر ۴۸۰ سهم تخصیص داده شود که معادل ۷۱۰ هزار تومان است. در صورت مشارکت ۴ میلیون نفری نیز به هر نفر ۵۴۰ سهم می‌رسد که حدود ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس از زیرمجموعه های غیرمستقیم بانک پارسیان است. این شرکت سهامدار دو  شرکت اپال پارسیان سنگان (با تولید ۵ میلیون تن گندله) و فولاد سبزوار است.

اپال

2

تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱
شناسه مطلب : 33930
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی