چیلان گزارش می‌دهد:نوردکاران گردهم می‌آیند/ جلسه هم‌اندیشی رسته نورد انجمن فولاد ششم دی‌ماه برگزار می‌شود + تصویر دعوت‌نامه
انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با ارسال دعوت‌نامه‌ای از کارخانجات نوردی تولیدکننده مقاطع طویل فولادی دعوت کرده تا در نشست هم اندیشی رسته نورد این انجمن حضور پیدا کنند.

به گزارش  چیلان ، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با ارسال دعوت نامه‌ای از کارخانجات نوردی تولیدکننده مقاطع طویل فولادی دعوت کرده تا در نشست هم اندیشی رسته نورد این انجمن حضور پیدا کنند.

این جلسه روز شنبه ۶ دی ماه ساعت ۱۴ به صورت مجازی و با ۲ دستور کار بررسی آخرین مقررات اثرگذار بر تولید و بازار مقاطع فولادی و مسائل صادراتی کارخانجات نوردی به ویژه ارزش پایه صادراتی مقاطع طویل فولادی برگزار می شود.

بنابر اعلام انجمن تولیدکنندگان فولاد، مدیران واحدهای تولیدکننده مقاطع طویل برای حضور در این نشست هم اندیشی باید لینک ورود و رمز عبور را از دفتر انجمن فولاد دریافت کنند.

گفتنی است انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران هم اکنون دارای بیش از ۲۶۰ عضو از کارخانجات حلقه های مختلف زنجیره فولاد است که برای رسیدگی بیشتر به مسائل هر حلقه، ۵ رسته شامل نورد، ذوب‌ القایی، ذوب‌ قوس الکتریکی، گندله و آهن اسفنجی و شرکت های بزرگ فولادی را در نظر گرفته و در مقاطع مختلف جلسات هم اندیشی هر رسته را برگزار می کند.

هم اندیشی نوردکاران

2

تاریخ انتشار : ۳ دی ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۷
شناسه مطلب : 34079
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی