رکوردشکنی چادرملو در تولید کنسانتره
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو توانست در ۱۰ ماهه نخست سال جاری بیش از کل میزان پیش‌بینی‌شده برای سال ۱۳۹۹ کنسانتره سنگ آهن تولید کند. مهندس حمید جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو با اعلام این خبر گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال توانستیم از مرز برنامه پیش‌بینی شده (۹ و نیم میلیون تن) کنسانتره برای سال جاری عبور کنیم و یک بار دیگر افتخار جدیدی برای شرکت کسب نمائیم. این رکورد در چادرملو در حالی به دست آمد که بدلیل مشکلات ناشی از کمبود انرژی برق و درخواست وزارت نیرو، خطوط تولید کنسانتره این شرکت چند روز متوقف بوده است.

به گزارش  چیلان ، با تلاش مستمر و شبانه روزی کارگران، کارکنان، مهندسان و مدیران چادرملو، سومین رکورد تولید کنسانتره طی سال جاری در این شرکت شکسته شد.

مهندس حمید جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو با اعلام این خبر گفت: این موفقیت ها با رهنمودها، پیگیری ها و ایجاد عوامل انگیزشی مدیر عامل محترم چادرملو در بین کارکنان در حالی کسب شده است که بدلیل مشکلات ناشی از کمبود انرژی برق و درخواست وزارت نیرو، خطوط تولید کنسانتره چند روز متوقف بوده است.
وی افزود با این میزان تولید، قادر گشتیم از مرز برنامه پیش بینی شده( ۹ و نیم میلیون تن )کنسانتره برای سال جاری عبور کنیم و یک بار دیگر افتخار جدیدی برای شرکت کسب نمائیم.

2

تاریخ انتشار : ۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰
شناسه مطلب : 34476
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی