مدیر عامل فولاد هرمزگان خبر داد ؛ دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته گری مداوم برگزار خواهد شد
فولادهرمزگان دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته گری، را با حضور دانشگاهیان، متخصصین و صاحبان صنایع در اسفند ماه سال جاری و در شهر بندر عباس برگزار می کند.

به گزارش  چیلان ، عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان با اعلام این خبر هدف از برگزاری این کنفرانس را ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه و همچنین به اشتراک گذاری تجربیات صنعتی در حوزه فولاد سازی و ریخته گری مداوم دانست.

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری اظهار داشت : معتقد هستیم در سال جاری که سال تولید و پشتیبانی و مانع زدایی است به اشتراک گذاری تجربیات صنعتی و استفاده از ایده های نخبگان و دانشگاهیان در تولید، خود منجر به مانع زدایی و پشتیبانی از تولید خواهد شد .

مدیرعامل فولاد هرمزگان اشتراک گذاری تجربیات مفید و تخصصی شرکت های تولیدی پیشرو در شرایط  حساس کنونی کشور را یک نیاز برشمرد و اظهار داشت: فولاد هرمزگان در این خصوص دریغ نکرده است و همانطور که کنفرانس اول تجربیات و چالش های صنعتی را برای شرکت کنندگان ارائه نمود در برنامه داریم که تجریبات صنعتی خود را به مراکز پژوهشی و دانشگاهی ارائه و از یافته های دانشگاهی و پژوهشی و طرح های نو در صنعت و متخصصین حوزه فولاد سازی و ریخته گری مداوم استفاده نماییم.

معروفخانی با تاکید بر اینکه کاهش بهای تمام شده و افزایش کیفیت محصولات ، دو اصل مهم برای حضور موثر در بازارهای صادراتی است اظهار داشت:  فولاد سازی و ریخته گری مداوم دارای  نقش کلیدی در زنجیره تولید فولاد و یکی از قسمت های مهم و هزینه بر در در این صنعت است و با توجه به اینکه اشتراکات زیادی بین شرکت های فولادی در این حوزه وجود دارد فعالیت و تمرکز بر آن میتواند بر ارتقای کیفیت و کاهش بهای تمام شده محصولات نهایی موثر باشد.

وی در ادامه از تشکیل تیم های تخصصی با مشارکت و حمایت شرکت فولاد مبارکه و مجموعه های دانشگاهی هرمزگان  و دانشگاههای صنعتی مطرح کشور و شرکت های صنعتی و اعلام آمادگی حضور کارشناسانی از مراکز صنعتی و تحقیقاتی مطرح اروپایی خبر داد و ابراز امیدواری کرد این کنفرانس به اهداف خود دست یابد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در پایان  از متخصصین صنعتی و پژوهشگران دانشگاهی و نخبگان کشور دعوت کرد تا  طرح ها و تجریبات خود را جهت ارائه و به اشتراک گذاری به دبیرخانه کنفرانس  ارسال نمایند.

2

تاریخ انتشار : ۴ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳
شناسه مطلب : 38871
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی