فسبزوار علی‌رغم محدودیت‌های گاز و برق، ۱۸ هزار تن بیش از برنامه آهن اسفنجی تولید کرد
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس فولاد سبزوار (فسبزوار) امروز شنبه ۱۴ اسفند با حضور ۸۷ درصد از سهامداران این شرکت در حال برگزاری است.

به گزارش  چیلان ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس فولاد سبزوار (#فسبزوار) امروز شنبه ۱۴ اسفند با حضور ۸۷ درصد از سهامداران این شرکت در حال برگزاری است.

مجتبی شعبانی، مدیرعامل #فسبزوار در مجمع عمومی گفت: از ابتدای سال جاری هزینه گاز و برق و سایر هزینه‌ها جهش داشت اما با کنترل سایز هزینه‌ها تاثیر آن را به حداقل رساندیم. در خصوص حمل گندله که قبلا از طریق جاده بود، امروزه مواد اولیه از خاف تا سبزوار به واسطه ریل منتقل می شود و هزینه های حمل کاهش یافته است. همچنین واحد بومی‌سازی از خروج ۱۵ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری کرده است.

وی گفت: در سال جاری علی‌رغم محدودیت‌های گاز و برق ۱۸ هزار تن مازاد بر بودجه تولید داشتیم و تعمیرات یک ماهه سالانه را در زمان قطعی گاز انجام دادیم.

پارس فولاد سبزوار ۵۷۵ تومان به ازای هر سهم سود نقدی در مجمع تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس فولاد سبزوار (#فسبزوار) امروز شنبه ۱۴ اسفند با حضور ۸۷ درصد از سهامداران برگزار شد. تقسیم سود نقدی به میزان ۵۷۵ تومان به ازای هر سهم در این مجمع به تصویب سهامداران رسید. سود سهامداران حقیقی ۱۸ اسفند از طریق سجام واریز می‌شود.

مجتبی شعبانی مدیرعامل این شرکت با ارائه یک خبر خوب به سهامداران فسبزوار گفت: برنامه داریم ظرفیت تولید آهن اسفنجی را به یک میلیون تن افزایش دهیم.

2

تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹
شناسه مطلب : 41320
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی