معاون فروش فولاد خراسان در گفت‌وگو با چیلان:قیمت پایه شمش فولادی در بورس کالا، غیرکارشناسی و نزدیک به نرخ قراضه است/ فاصله ۲۵ درصدی قیمت پایه میلگرد و شمش!
حسین بختیاری معاون فروش مجتمع فولاد خراسان در گفت‌وگو با چیلان اظهار داشت: امروز ۳۱ خرداد شمش فولادی در بورس کالا با نرخ ۱۳۱۳۱ تومان به ازای هر کیلو عرضه شده که این نرخ، غیرکارشناسی و نزدیک به نرخ‌های قراضه آهن است. این قیمت‌های پایه پایین باعث می‌شود تا فولادسازان متضرر شوند.

حسین بختیاری معاون فروش مجتمع فولاد خراسان در گفت‌وگو با  چیلان  اظهار داشت: امروز ۳۱ خرداد شمش فولادی در بورس کالا با نرخ ۱۳۱۳۱ تومان به ازای هر کیلو عرضه شده که این نرخ، غیرکارشناسی و نزدیک به نرخ‌های قراضه آهن است. این قیمت‌های پایه پایین باعث می‌شود تا فولادسازان متضرر شوند.

به گزارش  چیلان ، بختیاری تأکید کرد: نوردکاران همیشه درخواست داشتند که قیمت پایه میلگرد در بورس کالا ۱۱ درصد بیش از نرخ پایه شمش باشد که خواسته آن‌ها نیز منطقی بود. با این وجود، در هفته جاری نرخ پایه میلگرد ۲۵ درصد بالاتر از نرخ پایه شمش است. با توجه به اعلام کارگزاری‌ها، نرخ پایه میلگرد در هفته جاری ۱۶۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو است.

معاون فروش فولاد خراسان در مورد محدودیت‌های برق این شرکت فولادی نیز گفت: محدودیت‌های مصرف برق فولاد خراسان چند روزی است که کمتر از پیش شده و در حال حاضر یک واحد فولادسازی مجتمع فعال است. امیدواریم شاهد افزایش محدودیت‌ها نباشیم تا تولید تداوم و بازار فولاد ثبات داشته باشد.

بختیاری 1

2

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱
شناسه مطلب : 42829
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی