کسب رکورد تولید سنگ شکنی سیمیدکو
محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) از کسب رکورد جدید تولید کارخانه سنگ شکنی این شرکت در خرداد ماه خبر داد.

به گزارش  چیلان ، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با اعلام این خبر گفت:تولید کارخانه سنگ شکنی سیمیدکو در خرداد ماه امسال به ۴۹۲۰۹۵ تن رسید و این مجتمع توانست رکورد بیشترین میزان تولید ماهانه خود را از زمان راه اندازی تا کنون جابجا کند.

محمد مدنی فر افزود:با همت و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر مدیران و کارگران مجتمع صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) علی الخصوص حوزه بهره برداری و کارکنان سخت کوش کارخانه سنگ شکنی این شرکت، این میزان تولید در شرایطی بدست آمد که رکورد تولید قبلی کارخانه سنگ شکنی و خط انتقال سیمیدکو به میزان ۴۶۸۱۰۶ تن در ماه بود.

کارخانه سنگ شکن سیمیدکو با ظرفیت تولید سالانه ۱۲ میلیون تن و خط انتقال ۷ کیلومتری یکی از منحصر به فرد ترین و بزرگترین کارخانه ها در نوع خود می باشد.

سیمیدکو تولید کننده کنسانتره و گندله سنگ آهن هرکدام به ظرفیت ۲/۵ میلیون تن در سال واقع در منطقه معدنی سنگان شهرستان خواف استان خراسان رضوی و از شرکت های تابعه هلدینگ فولاد خوزستان است.

2

تاریخ انتشار : ۴ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۱
شناسه مطلب : 42889
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی